Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko laihtua? Miksi?

Vierailija
29.08.2020 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen jo tällaisena hoikempi kuin olisi syytä. 

Entä itse, ap?

Vierailija
2/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin, mutta en haluais tehdä töitä sen eteen, tai olla millään nälkädietillä. Jos vaimo laittais jotain maukkaita kevytruokia, niin se passais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Vaatteet näyttäisi paremmilta päällä.

Vierailija
4/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ei tarvitse ostaa uusia isompia vaatteita vaan mahtuu edelleen vanhoihin ehjiin vaatteisiin.

Vierailija
5/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. - olen omaksunut elämäntavan, joka on -koputtaa puuta- edesauttanut ja tukenut kroppani pysymistä kunnossa, eikä laiduttamistarvetta onnekseni ja ilokseni ole. 

Vierailija
6/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin, mutta en haluais tehdä töitä sen eteen, tai olla millään nälkädietillä. Jos vaimo laittais jotain maukkaita kevytruokia, niin se passais.

Niin ja syyt tietysti ois kiva näyttää paremmalta, ja elää terveellisemmin.

Vierailija
7/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaatteiden pitäisi näyttää erilaiselta päällä kuin nyt?

Ap

Vierailija
8/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen jo tällaisena hoikempi kuin olisi syytä. 

Entä itse, ap?

En enää. Päätin etten enää saa käydä ollenkaan vaa’alla tai mitata mahanympärystä. Olisi tietysti kiva jos xs - ja s-koon vaatteet mahtuvat tulevaisuudessakin ettei tarttis koko vaatevarastoa uusia mutta jatkuva punnitseminen ja mittaaminen ja laihduttaminen on loppu.

Ap

Vierailija
9/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta haluaisin että mies laihtuisi n. 10 kiloa. Lähinnä terveyden takia, ja jottei miehen lihominen vain jatkuisi..

Vierailija
10/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaatteiden pitäisi näyttää erilaiselta päällä kuin nyt?

Ap

Ne istuu paremmin kun maha ei pömpötä eikä perse ole niin leveä. Pitääkö tuota edes selittää?

Vierailija
11/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta haluaisin että mies laihtuisi n. 10 kiloa. Lähinnä terveyden takia, ja jottei miehen lihominen vain jatkuisi..

Hyviä voimia teille! - Laihtuminen on ja sittemmin myös laihempana (/terveellisen elopainon rajoissa) oleminen on helpompaa, jos on rinnalla myötäelävä kumppani.  

Vierailija
12/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen 170/65, mutta haluaisin laihtua takaisin johonkin 55-60 välille. Reidet ovat muodottomat höllyvät mötikät, pohkeissa kohta varmaan 40cm ympärys ja vyötärö kadonnut.

Vierailija
13/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä voimia teille! - Laihtuminen on ja sittemmin myös laihempana (/terveellisen elopainon rajoissa) oleminen on helpompaa, jos on rinnalla myötäelävä kumppani.  

Aihe on ikävä kyllä vielä ihan liian herkkä miehelle.. vanhat t-paidatkaan ei enää veny mahan päälle ja kiloja on tullut ehkä 30 lisää viimeisen 10 vuoden aikana. Olen valmis tukemaan heti kun hän hyväksyyn tilanteen ja on valmis vähän laihduttamaan. Mutta ei ole vielä, enkä halua loukata ottamalla asiaa enää puheeksi :(

Vierailija
14/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te jotka haluaisitte laihtua olette ylipäätään lihoneet?

Ap

Vierailija
15/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan laihtua, että pystyn juoksemaan kovempaa. Oon lihonu syömällä karkkia.

Vierailija
16/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kilpirauhasen toimintahäiriö. Joka toinen vuosi vajaatoimintaa ja joka toinen vuosi liikatoiminttaa. Lääkärit ei oikein tiedä mitä tehdä kun normaalisti potilailla olisi näistä kahdesta vain toinen.

No. 4

Vierailija
17/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva laihtua muutama kilo, koska luulisin näyttäväni sitten vähän terveemmältä (vähemmän rumalta).

En kuitenkaan jaksa tarkoituksella laihduttaa. Pyrin ensisijaisesti kohentamaan terveyttä/kuntoa ja toivon, että sivuvaikutuksena paino vähän laskisi tai tulisin muuten terveemmän/paremman näköiseksi.

En ole ylipainoinen, mutta on iso maha ja vähän kaksoisleukaa.

Vierailija
18/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä. Jostain syystä lihoin sen jälkeen, kun muutin toiselle paikkakunnalle. Elämäntapani eivät ole kauheasti muuttuneet, mutta rahatilanne on nyt hieman parempi. Luulen, että lihominen on jotenkin yhteydessä siihen.

Vierailija
19/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla paremmassa kunnossa ja myös laihtua, on maha on liian iso. Tosin laihana ei ollut lainkaan pyllyä, että puolensa tässäkin.

Pidemmän kortisonikuurin avulla lihoin vuodessa yli 20kg. Syy miksi lihoin oli kyllä ihan jäätelö ja sipsi, mutta kortisoni aiheutti masennuksen oireet ja hirvittävän nälän, joka ei mitenkään auttanut. Tästä on jo vuosia aikaa, mutta en vaan ole jaksanut tehdä asialle mitään. Mutta nyt alkaa ikää ja vaivoja olemaan, niin kai se on pakko ainakin liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin.

Vierailija
20/27 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla mutta en laihduttaakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi