Hyvä ylioppilasjuhlija, muistathan että tennarit eivät kuulu juhla-asuun!
Kommentit (40)
Eivätkö nuo tennarit löyhkää, kun ne on koko ajan päällä?
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö nuo tennarit löyhkää, kun ne on koko ajan päällä?
Ei haittaa, koska muoti.
Kyllä se juhlakalu saa ihan itse päättää minkälainen pukukoodi hänen juhlissa on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se juhlakalu saa ihan itse päättää minkälainen pukukoodi hänen juhlissa on.
Juhlaetiketti ei tunne tennareita.
Onhan meillä yhellä naisoletettu ministerilläkin tennarit jalassa tiedotustilaisuuksissa. Ja pascaset vielä...
Aika moukkamainen etikettivirhe tuollaiset haisevat tennarit.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillä yhellä naisoletettu ministerilläkin tennarit jalassa tiedotustilaisuuksissa. Ja pascaset vielä...
Miksi alapeukku? Eikö totuus taas miellytä?
Anderssonilla AINA tensut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se viime itsenäisyyspäivänä kun eräs naismuusikko oli tennarit jalassa ja hiukset valtoimenaan Linnan juhlissa? Jos sinne pääsee noin pukeutuneena, eiköhän ylppäreihinkin.
Onko toi nyt niin tärkeä asia, meneekö unet jos joku tulee tennareissa?? Ja juhlat pilalle?
kun tyttärenne pääsee ylioppilaaksi, niin muistakaa muistuttaa että tyttöjen juhla-asu on mekko pojilla mustat housut ja valkea kauluspaita.
Ei kai kukaan pidä nyt juhlia korona-aikana? En ole menossa mahdolliseen koronalinkoon tennareilla tai ilman.
Ei tässä elämässä sais mitään tehdä jos aina pitäis joltain Kaarina Suonperältä lähteä kyselemään. Jotenkin surullista että jonkun pitää juhlissakin kytätä ihmisten kenkiä.
Onko toi nyt niin tärkeä asia, meneekö unet jos joku tulee tennareissa?? Ja juhlat pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan pidä nyt juhlia korona-aikana? En ole menossa mahdolliseen koronalinkoon tennareilla tai ilman.
No ei tietenkään pidä kusisukassa istuvat kanssasi hamaan hautaan.
Tennarit 365/24/7.