Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko samaa sukupuolta olevat parit mennä naimisiin?

Vierailija
24.09.2013 |

Miten se nyt on?!

Olen kuvitellut, että siviilivihkiminen voidaan maistraatissa suorittaa myös homoille. Eikö näin ole? Eikö homot saa mennä naimisiin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän naimisin sada mennä, tietysti. Saahan ihminen syödä juoda ja muutakin tehdä. Naimisiin vaan vaikka vuohen, kultakalan, Eiffeltornin, hissikuilun , hamsterin tai ihmisen tai vaikka virtahevon kanssa. Sehän on ihan luonnollista. Tai kaksi miestä tai naista keskenään, tottakai. Eihän lapsia tietenkään kahdelle miehelle vielä synny mutta odotetaan kun evoluutio muovaa suolen mutkaan kohdun niin syntyy lapsiakin varmaan kun muutaman triljoona vuotta odottaa. Voi olla että ovat ruskeita ja haisevat ulosteelle mutta voihan ne harjata puhtaiksi!

Vierailija
2/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisikin noin yksinkertaista.. Heti kun homoparit saavat mennä naimisiin heille tulee myös adotio-oikeus ja hedelmöitys oikeus. Olen itse kasvanut ilman isää ja se on ollut äärettömän tuskallista esimerkiksi kiusaamisen takia. Kiusaaminen oli niin voimakasta että minun oli pakko käydä terapiassa jo ala-koulu ikäisenä. Aina kun näin perheen jossa on isä ja äiti tulin kateelliseksi ja surulliseksi. Olisin niin kovin halunnut isän. Edelleenkin välillä tuntuu siltä että olisipa minulla isä, joka esimerkiksi saattaisi minut alttarille parin kuukauden päästä. 

Adoptio jonot Suomessa ovat lisäksi erittäin pitkät ja kaikki heterotkaan eivät saa suomesta lasta, ei olisi reilua jos homoparit tulisivat pidentämään jonoja entisestään. Adoptiosta läpi päässeet heteroparit ovat tarkasti valikoituja hyviä vanhempia. Ulkomailtakaan ei lapsia homoparit saa joten lapsia ei näin edes voida pelastaa.  

Ps. Luontokortin käyttäjille. Eläinten kesken esiintyy homoutta mutta niillä ei ole sitten niitä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 07:13"]

Pitäähän naimisin sada mennä, tietysti. Saahan ihminen syödä juoda ja muutakin tehdä. Naimisiin vaan vaikka vuohen, kultakalan, Eiffeltornin, hissikuilun , hamsterin tai ihmisen tai vaikka virtahevon kanssa. Sehän on ihan luonnollista. Tai kaksi miestä tai naista keskenään, tottakai. Eihän lapsia tietenkään kahdelle miehelle vielä synny mutta odotetaan kun evoluutio muovaa suolen mutkaan kohdun niin syntyy lapsiakin varmaan kun muutaman triljoona vuotta odottaa. Voi olla että ovat ruskeita ja haisevat ulosteelle mutta voihan ne harjata puhtaiksi!

[/quote]

Jos sinulla on ulostefiksaatio tai haluat mennä eläimen kanssa naimisiin, et please kuitenkaan sotkisi näitä asioita aikuisten ihmisten haluun mennä naimisiin toisten suostuvaisten aikuisten ihmisten kanssa.

Vierailija
4/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:28"]

Sitä on perusteltu sillä että heteron perhearvot ei romahda jos psykopaatti sarjamurhaaja menee naimisiin mutta romahtaa jos homo menee naimisiin.

[/quote]

No mutta tämmöinen soopa kuulostaa aivan kirkon jorinalta. Eikö kirkkoa voida jotenkin ohittaa tässä asiassa? Kun eihän siviilivihkimiselläkään ole mitään tekemistä kirkon ja uskonnon kanssa? 

Ja minä siis ymmärrän ettei rekisteröinti ole sama asia. 

-ap

[/quote]Kirkolla ei pitäisi olla mitään tekemistä sellaisen valtiollisen instituutin kuin avioliitto kanssa.

Vierailija
5/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 07:43"]

Jos se olisikin noin yksinkertaista.. Heti kun homoparit saavat mennä naimisiin heille tulee myös adotio-oikeus ja hedelmöitys oikeus. Olen itse kasvanut ilman isää ja se on ollut äärettömän tuskallista esimerkiksi kiusaamisen takia. Kiusaaminen oli niin voimakasta että minun oli pakko käydä terapiassa jo ala-koulu ikäisenä. Aina kun näin perheen jossa on isä ja äiti tulin kateelliseksi ja surulliseksi. Olisin niin kovin halunnut isän. Edelleenkin välillä tuntuu siltä että olisipa minulla isä, joka esimerkiksi saattaisi minut alttarille parin kuukauden päästä. 

Adoptio jonot Suomessa ovat lisäksi erittäin pitkät ja kaikki heterotkaan eivät saa suomesta lasta, ei olisi reilua jos homoparit tulisivat pidentämään jonoja entisestään. Adoptiosta läpi päässeet heteroparit ovat tarkasti valikoituja hyviä vanhempia. Ulkomailtakaan ei lapsia homoparit saa joten lapsia ei näin edes voida pelastaa.  

Ps. Luontokortin käyttäjille. Eläinten kesken esiintyy homoutta mutta niillä ei ole sitten niitä lapsia.

[/quote]Äitisi on siis lesbo? Suomessahan ei onneksi ole isättömiä lapsia muilla kuin lesboilla.....

Vierailija
6/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lesbo. Minua kiusattiin ihan vain siitä hyvästä ettei ole isää. Voin vaan kuvitella miten niitä lapsia kiusataan jolla on vaikka 2 äitiä.. Joskus voisi ajatella näitä asioita lasten kannalta! 

Vierailija
7/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 07:58"]

Ei ole lesbo. Minua kiusattiin ihan vain siitä hyvästä ettei ole isää. Voin vaan kuvitella miten niitä lapsia kiusataan jolla on vaikka 2 äitiä.. Joskus voisi ajatella näitä asioita lasten kannalta! 

[/quote]

Entä ne lapset, joita kiusataan heidän oman homoutensa (todellisen tai luokkakavereiden arvaileman) takia? Kuka ajattelisi heitä?

Vierailija
8/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin juuri viime viikolla naimisiin rakastamani ponin kanssa. Mä niin rakastan häntä! Kyllä me papilta vihkilupa saatiin. Meillä oli hienot häät. Vieraita oli paljon. Joillekin häävieraille kelpasi ruuaksi kuivaa heinää ja vettä. 

Vierailija
9/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan kun ei meitä muitakaan kiusattuja kukaan ajattele vaikka olisi kuinka elinikäiset traumat.. 

Vierailija
10/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 08:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 07:58"]

[/quote]

Entä ne lapset, joita kiusataan heidän oman homoutensa (todellisen tai luokkakavereiden arvaileman) takia? Kuka ajattelisi heitä?

[/quote]

Eivät ainakaan ne, jotka vertaavat samaa sukupuolta olevien parien toista osapuolta eläimeen. En voi tajuta miten julmia ja moraalittomia aikuiset ihmiset voivat olla.

Vierailija
11/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko reilua, että työtä hakiessa pitää ilmoittaa siviilisääty ylipäätään? Miksi ihmeessä?

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:37"]

Ei se riitä, koska ei ole mitään syytä miksei avioliittoa voisi käyttää. Jos haet vaikka työpaikkaa, ja pitää ilmoittaa siviilisääty, onko reilua että pitää siinä samalla ilmoittaa seksuaalinen suuntautuminen? Ei sen pitäisi kuulua kenellekään, mutta tässä tapauksessa se tulee räikeästi ilmi, jos rastin pistät kohtaan "rekisteröidyssä parisuhteessa". Tämä vain yksi esimerkki.

[/quote]

Vierailija
12/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

?! Ei!

Vierailija
13/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa mennä naimisiin. Murhaajat, pedofiilit, hindulaiset ja psykopaatit saa, muttei homot.

Vierailija
14/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tätä on perusteltu? Ymmärrän ettei kirkko halua vihkiä, mutta miksei siviilivihkiminen onnistu?!

Vierailija
15/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on perusteltu sillä että heteron perhearvot ei romahda jos psykopaatti sarjamurhaaja menee naimisiin mutta romahtaa jos homo menee naimisiin.

Vierailija
16/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen voi rekisteröidä, mutta naimisiin he eivät voi mennä

Vierailija
17/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tarkoittaa rekisteröity parisuhde, eikö se riitä?

Vierailija
18/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rekisteröinti riitä. Monestakin syystä se on riittämätön.

http://www.tahdon2013.fi/aloite-2/mita-aloite-tarkoittaa/

Vierailija
19/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:29"]

[/quote]

Ei se riitä, koska ei ole mitään syytä miksei avioliittoa voisi käyttää. Jos haet vaikka työpaikkaa, ja pitää ilmoittaa siviilisääty, onko reilua että pitää siinä samalla ilmoittaa seksuaalinen suuntautuminen? Ei sen pitäisi kuulua kenellekään, mutta tässä tapauksessa se tulee räikeästi ilmi, jos rastin pistät kohtaan "rekisteröidyssä parisuhteessa". Tämä vain yksi esimerkki.

Vierailija
20/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:29"]

[/quote]

Riittäiskö sulle vaikka se että et saisi solmia työsopimusta koska uskovaisuutesi romahduttaa muitten työmoraalin jos sinullakin on työsopimus? Eikö rekisteröity oikeus tehdä töitä muka riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi