Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

säästössä 9300 euroa!

Vierailija
23.09.2013 |

ja olen ihan huippuonnellinen! Saa kai näinkin pienestä rahasummasta leijua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 9750 €. Aion sillä kustantaa mm. osuuteni asuntolainasta sillä aikaa, kun olen vauvan kanssa kotona kotihoidontuella. Minä ainakin olen tuosta summasta äärettömän onnellinen, koska se mahdollistaa kohtuullisen elintason kotoilun aikana.

Vierailija
2/7 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin junassa kahta opiskelijapoikaa, toinen puheista päätellen aloitti opinnot nyt syksyllä. Suurin huoli oli siinä, miten sijoittaa 12 000 e tarpeeksi tuottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tätä onneani lisää se, että olen tämän säästöni pystynyt keräämään nyt ollessani työttömänä. Ja ihan pienipalkkaisesta työstä saan ansiosidonnaista, joten minulle on kyse saavutuksesta, ja hyvin selkeästä ostokäyttäytymisen muutoksesta! ap

Vierailija
4/7 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa, ap! Ensin ajattelin tulla tänne leuhkimaan omilla säästöilläni, mutta en nyt kyllä viitsikään. Tosin itsekin säästin opiskeluaikana jo useamman tonnin. Saa tosiaankin leijua jos onnistuu pienistä tuloisa vielä säästämään! Mihin säästät?

Vierailija
5/7 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti säästöt lepää tilillä. Kohta on paperiraha arvotonta, kun sitä ei voi käyttää.

Vierailija
6/7 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vasta 200euroa :D mutta kyllä se tuosta hissunkissun kasvaa :) 

Vierailija
7/7 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut kahden lapsen äitinä 7 vuotta, asunut omassa oktalossa. Tuomi olivat kuukausittain n. 260 € (opintoraha). Miehen tulojen takia hoitomaksut olivat 400 € kuussa.

Nyt olen ollut 2 kk töissä valmistuttuani ja säästössä on tuolta ajalta jo 3200 €. Olen tottunut elämään niin pihisti, että kaikki rahat jäävät tilille, ruokaostoksia ja laskuja lukuunottamatta.