Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te yrittäjät kitisitte alvista

Vierailija
23.09.2013 |

Asiakashan sen maksaa. Pieni alv tietää pieniä tuloja. Herra jumala teitä jotka valitatte isoa alvia, ettehän te tajua yritystoiminnasta mitään! Te maksatte alvia yhteistyökumppaneille, mutta verovirastolle te tilitätte asiakkaan maksamat alvit vähennettynä itsenne maksamilla alveilla. Lopettakaa se alveista kitiseminen, saatte itsenne vaikuttamaan idiooteilta. Olisiko se kiva jos alv oilsi pieni? No sehän on helppoa saada se pieneksi, myykää vähemmän! 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 07:25"]

[

Alv:n maksaa asiakkaat, jos ei tätä tajua, ei pidä yrittää. 

[/quote]

Niin maksavatkin, mutta kun se on kuitenkin osa sitä hintaa, se tarkoittaa sitä, että palvelua tai tuotetta ei voi aina hinnoitella yrittäjän kannalta sellaiseksi, että siitä jäisi kunnolla käteen, koska muuten myyntiä ei tule tarpeeksi. 

En tiedä, millaisen yrittäjän kannalta tätä asiaa nyt ajattelet, mutta kun puhutaan toiminimiyrittämisestä, kyllä se alvi vaan kirpaisee, vaikka sen panisi aina erikseen tilille.

Vaikka hoitaisit miten laskutusta, et silti tunnu tietävän yrittämisestä mitään, pälli. Lopeta jo tuo kitinä.

Vierailija
22/23 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä alvin maksaa yrittäjä. Ihan sama millä idealla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on ketju. Mä olen itse pääosin palkansaaja, mutta mulla on myös alvillista toimintaa ja musta toi alv on ihan selkeä homma. Mä lasken toimintani ilman alvia ja sitten toi alvi on vain läpikulkumatkalla mun tilin kautta. Tietysti se kirpaisee joka kerta kun sen tilittää verottajalle, mutta eihän se raha ole koskaan mun ollutkaan, joten turha sen perään on itkeä. Sama on palkasta otettavan veron kanssa, en mä ole koskaan ajatellutkaan, että se koko palkka olisi mun rahaa, ainoastaan se mikä jää verojen jälkeen.