Silta, 2. tuotantokausi
Alkoi aika lupaavasti. Vähän olin aluksi silleen et voi ei nyt ne kieriskelee itsesäälissä ja tunteissa mutta sitten keuhkorutto! Menee jännäks.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 23:20"]
Muistaako kukaan, mitä toisen kauden 8. jaksossa tapahtui? Esitettiin 10.11. Se jäi harmittavasti väliin, enkä voi katsoa sitä areenasta, kun olen ulkomailla. Kaikki keinot olen yrittänyt, mutta mitenkään ei saa näkymään mistään lähteestä.
[/quote]
Tv-kaistalta voit katsoa.
tvkaista on kyllä tuttu, mutta sieltä voi katsoa vain ohjelmia, jotka tulevat oman tilauskauden aikana. Tilaukseni ei ollut voimassa, joten ei auta, vaikka nyt tilaisi. No meneehän se näinkin.
Jep, tää on ihan parhautta. Yle Femmalta alkoi viime viikolla toinen pohjoismainen helmi: norjalainen Velipuoli. Aivan loistava sekin.
Jep, tää on ihan parhautta. Yle Femmalta alkoi viime viikolla toinen pohjoismainen helmi: norjalainen Velipuoli. Aivan loistava sekin.
Ihan mielenkiintoselta vaikutti..tulee tietyllä tavalla 24 mieleen, hieman hidastemposempi tosin mikä on vaan hyvä!
Muistaako kukaan, mitä toisen kauden 8. jaksossa tapahtui? Esitettiin 10.11. Se jäi harmittavasti väliin, enkä voi katsoa sitä areenasta, kun olen ulkomailla. Kaikki keinot olen yrittänyt, mutta mitenkään ei saa näkymään mistään lähteestä.