Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei lainkaan paha hinta all inclusive lomasta.

Vierailija
23.09.2013 |

4 tähden hotelli. Hyvä sijainti. Rantaan matkaa jotain 70m.

559€ per aikuinen. Eli yhteensä kahdelta 1118€ Sisältää ateriat lennoilla ja lentokenttäkuljetukset.

Tuohon päälle 20€ varatuista maksullisista istumapaikoista lennoille.

Kyllä taas kannatti odottaa hyvää/hyviä tarjouksia. Kanariansaarille.

Samassa kohteessa ja hotellissa olimme viime talvena.  Silloin tuli maksettu 2020€. Sama setti. Ja tohon päälle ne kulut paikoista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko matkaan? Itse olen kytännyt matkoja jo pidemmän aikaa, mutta halpaa ja mieleistä ei ole löytynyt. Meitä tosin on 5, joista yksi jo 15 v. joten vaikeuttaa halpojen valmismatkojen löytymistä.

Vierailija
2/5 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varata istumapaikat ennalta maksullisesti? Pelkäätkö, että joudutte muuten seisomaan siellä koneessa :DD?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaan on aikaa 3kk. Ostin matkan viime viikolla lomavalvojaisista. Siksi sen sainkin niin edullisesti.

Koska teillä olisi aikomus matkustaa? Tammikuussa tulee taas matkamessutarjoukset ja uskoisin et uudet lomavalvojaiset tulee vielä tämän vuoden puolella.

t. ap

Vierailija
4/5 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ärsyttää istua jonkun tuntemattoman vieressä. Isommalla perheellä kun matkustaa, niin taatusti vähintään molemmat aikuiset joutuvat vieraan viereen, niin ei ole kovin kivaa. Varsinkaan, jos kyseinen henkilö on uinut hajuvesipullossa tai piereskelee nukkuessaan.

Vierailija
5/5 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 13:42"]

Miksi varata istumapaikat ennalta maksullisesti? Pelkäätkö, että joudutte muuten seisomaan siellä koneessa :DD?

[/quote]

Ei toki. Mulla on tietyt rivit missä haluan istua. Ja mä haluan aina ikkunapaikan. Niin ja saa sen edunkin, että ne jotka ostaneet maksulliset paikat voi tehdä lähtöselvityksen netissä ja ei tavii jonottaa kentällä, kun pääsee ohi muiden.

t. ap