Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RS-vrusta

Vierailija
22.09.2013 |

Vauva on ollut veltto koko aamupäivän ja nenä on tukossa. Olen aivan hädissäni, että pitääkö minun lähteä lääkäriin. Voiko tällaisessa tilanteessa tilata ambulanssi, vai haenko lähetteen tk.päivystyksestä.

Vauva on 5vk ja on nukkunut koko päivän ja nenä tuhisee. Googasin juuri, että vauvoja on jopa kuollut Rs-virukseen.

Apua, pelottaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat normaalisti herätettyä, niin vie terveyskeskukseen. Jos vauva on oikeasti veltto, reagoimaton tms, niin soita ambulanssi. Onko paikkakunnalla terveysneuvontaa puhelimitse? Ainakin pk-seudulla on, ja itse soittelen sinne usein ensin. Nyt ei tietääkseni ole rs-epidemian aika (tulee vuodenvaihteen jälkeen yleensä), mutta onhan niitä paljon muitakin virustauteja. Rs-viruksessa vauvan tila on (meidän vauvaa hoitaneen) lastenlääkärin mukaan viidentenä päivänä, ja sitten helpottaa. Tukkoista nenää voi avata kotona myös keittosuolatipoilla ja sitten nenä-Fridalla tms imemällä. Jos vauvan tila oikeasti huolestuttaa, niin ota yhteyttä tk:seen tms tai vie vauva näytille. Jos on kuumetta, niin tuon ikäiset tarkastaa aina lääkäri.

Vierailija
2/3 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi olla niin tyhmä että oikeesti kyselet täällä mitä tehdä?! Jos vauva (tai isompikin lapsi) on veltto, niin totta hitossa se kuuluu viedä lääkäriin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oli empatiakiintiö täynnä tältä päivää. Ei saanut enää tämä provo ihmiltä empatiaa ja huolestumista :D

No huomenna paremmalla onnella

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi