Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä tarpeeksi syytä erolle?

Vierailija
22.09.2013 |

Luulen, että miehessäni on narsistisia piirteitä. Olen täysin uupunut suhteeseen, en jaksa enää. Haluan elämäni takaisin ja eron miehestäni. Mies väittää että meillä on säilyttämisen arvoinen yhteys ja hän haluaa yhä yrittää. Olen antanut useita mahdollisuuksia miehelle muuttaa käytöstään ja parantaa hänen tapaansa kohdella minua, mutta useista yrityksistä huolimatta mikään ei oikeasti muutu ja olen aina vain yhdessä syyllistävän, manipuloivan, kontrolloivan diktaattorin kanssa.

Pahinta on, kun minun harrastukset ja mielenkiinnon kohteet tulevat lytätyiksi ja mitätöidyksi. Hänen halujen tulisi hänen mielestään ajaa minun tarpeiden ohi eikä hän 'ymmärrä' jos sanon ei hänen ehdottamilleen asioille vaan jankkaa niin kauan että taivun. Uusimpana juttuna on tullut seksiin painostaminen samalla tavoin ja jos sitten annan kun en jaksa kuunnella niin mies kommentoi ettei sitä velvollisuudentunteesta tarvii harrastaa...

Onko tällaisessa tilanteessa kohtuullista haluta erota? Vai onko mieheni oikeassa että olen sairas ja kohtuuton koska en jousta suhteessa ja ole hänelle läsnä ja käytettävissä aina kun hän haluaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse olen samassa tilanteessa ja aion erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi