Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mistä puhuit äitisi kanssa viimeksi?

Vierailija
21.09.2013 |

Minä puhelimessa muistutin ottamaan mukaan lääkkeet, vaatekerran, lautapelin ja reseptikansion. Valitsin kuulemani perustella hänelle kengät, joilla pärjäisi viikon verran matkoilla.

Äiti 66 ja minä 43

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän jättämästä perinnöstä...

Vierailija
2/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikon aikatauluista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan hoidosta ja meidän reissusta.

Vierailija
4/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni uudesta hienosta asunnosta.

Vierailija
5/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioistani

Vierailija
6/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän väleistä varmaankin. En muista ihan tarkkaan kun siitä on vuosia aikaa.

Vierailija
7/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini hautajaisista, kuuntelin hänen toiveensa asiasta, olin silloin 39 ja äiti 73

Vierailija
8/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä siitä, että hän on lähdössä kotiin ja mä sanoin, että mihinkä sulla nyt on kiire, että juodaan vielä kahvit ja onhan tuo isäkin täällä, että älä nyt mihkään lähde.

Äidillä alzheimerin tauti ja oltiin heillä, mun lapsuuden kodissa. Äiti ei enää tunne meitä lapsiaan. Mä toivon niin, että mun aiti kuolis pian pois. Me kaikki kärsitään, erityisesti äiti, koska on niin ahdistunut koko ajan. 

Vierailija
9/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä näitä - heillä on ollut sadonkorjuujuhlat tänään, niiden valmisteluista juteltiin. Samoin meidän vauvan yleisestä ihanuudesta juteltiin :D ja esikoinen jutteli mummin kanssa ja sitten puhuttiin että hän voisi mennä yökylään taas joku päivä.

Minä 37 ja äiti 66.

Vierailija
10/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna puhuttiin, mitä sieniä kumpikin oli retkillään löytänyt ja yleisesti kuulumisista. Soitellaan yleensä sunnuntaisin.

Vierailija
11/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 21:41"]

Kesällä siitä, että hän on lähdössä kotiin ja mä sanoin, että mihinkä sulla nyt on kiire, että juodaan vielä kahvit ja onhan tuo isäkin täällä, että älä nyt mihkään lähde.

Äidillä alzheimerin tauti ja oltiin heillä, mun lapsuuden kodissa. Äiti ei enää tunne meitä lapsiaan. Mä toivon niin, että mun aiti kuolis pian pois. Me kaikki kärsitään, erityisesti äiti, koska on niin ahdistunut koko ajan. 

[/quote]

Näitä monia muita vastauksia kun lukee, olen tosi onnekas ja niinon äitinikin. Terveyttä vielä riittää ja hän elää vilkasta ja mukavaa eläkeläisen elämää. 

Vierailija
12/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli loppuvuosinaan niin vanha ettei hän kovin pitkiä jutellut. Lähinnä arkiaskareista aina jotain kysyin ja laitoin ruuat jne. eli jotain siihen liittyvää enimmäkseen juteltiin. Joskus uutisista, luonnosta, eläimistä ym. puhuttiin.

Vierailija
13/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen keskustelu ennen hänen kuolemaansa koski kallista kosmetiikkaa ja sen iloja.

Vierailija
14/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia sitten isä soitteli ja äiti siellä takana myös huuteli juttuja minulle. Kunnolla juteltiin torstaina. Jutut koskivat vanhempien ruskareissua. Minä 39, äiti 69v.

Vierailija
15/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vielä, siis äitini kuoli sitten....ja järjestettiin hänen toiveidensa mukaiset hautajaiset

Vierailija
16/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilkeä ja "pakotin" äitiparan ihan yksin tekemään yhden jutun tietokoneella puhelimen välityksellä. Oli kyllä todella iloinen ja yllättynyt kuin osasikin ihan helposti! Sitten hänellä olikin jo kiire jumppaan. Äiti on 73v.

Vierailija
17/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaisimista, sukulaisista, ruoasta, pyykkikoneista, ja tulevista juhlista, soitellaan vähintään kerran päivässä, ollan soiteltu yli 40 vuoden ajan, eli siitä lähtien kun muutin pois kotoa.  Ajattelin tänään kuinka hyvä äiti mulla on, aina tietää et siltä voi kysyä apua ja neuvoja, jos asiat menee huonosti. 

Vierailija
18/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitin uudesta työpaikasta, minä 21v, äiti 50v.

Vierailija
19/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni lomareissusta.

Vierailija
20/24 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin ihan normaaleja asioita. Äiti oli tullut töistä ja minä rupesin seuraamaan jääkiekon play-offfeja. Äiti sanoi kertoi rupeavansa purkamaan ruokakassit ja kuullaan myöhemmin... Ei kuultu enään. Poliisit tulivat kertomaan seuraavana päivänä äitini kuolleen sairaskohtaukseen heti puhelumme jälkeen. Äiti oli 54v. minä 32v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi