Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänkoululaiset nettitreffipalstoilla

Vierailija
28.08.2020 |

Miten kirjoittaisi kauniisti mutta selvästi, että elämänkoululaiset eivät vastaisi ilmoitukseen? Olen kyllästynyt, kun suurin osa vastaajista ovat näitä, tietenkään kun eivät juuri kenellekään kelpaa. Suurin osa kirjoittaa myös aivan puuroa tekstiä ilman välimerkkejä tai minkäänlaisia oikeinkirjoitussääntöjä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei elämämkoululaisille"

Vierailija
2/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino on kun poistat ilmoituksesi sieltä kokonaan. Kaikki voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän susta kiinnostu kukaan, jos olet tuollainen aggressiivinen. Elämänkoululaisilla ei ole käytöstapoja.

Vierailija
4/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän susta kiinnostu kukaan, jos olet tuollainen aggressiivinen. Elämänkoululaisilla ei ole käytöstapoja.

Ei tarttekaan. Olen jo onnellisesti naimisissa.

Vierailija
5/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen joku klassikkorivi jossa sanana vaikka akateeminen tai koulutettu. Vai siitäkö huolimatta tunkevat sinulle  vastauksia?

Ihan vinkkinä: "tietenkään kun eivät juuri kenellekään kelpaa." on aika loukkaavasti ilmaistu. Itse en noin kusipäiseen sekaantuisi, joten toivottavasti peität luonteesi siellä deittimarkkinoilla paremmin kuin täällä.

Vierailija
6/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat viestit ja estät tyypin? Profiiliinsa ei kannata laittaa mitään negatiivista kuten ei elämämkoululaisille.

Vierailija
7/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämän koululaiset älkööt vaivautuko"

Vierailija
8/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten kirjoittaisi kauniisti mutta selvästi, että elämänkoululaiset eivät vastaisi ilmoitukseen? Olen kyllästynyt, kun suurin osa vastaajista ovat näitä, tietenkään kun eivät juuri kenellekään kelpaa. Suurin osa kirjoittaa myös aivan puuroa tekstiä ilman välimerkkejä tai minkäänlaisia oikeinkirjoitussääntöjä."

Löysin tekstistäsi parikin virhettä. Huomasitko itse? Kieli on muutenkin kökköä. Kannattaisiko siis oikolukea omat skeidansa jos vaatii sitä muilta? Aika noloa torua, että nää ei ossoo kivjoittaa kun itse mokaa vavviskirjoituksenkin ;)

Ei pahalla.

Vierailija
9/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten kirjoittaisi kauniisti mutta selvästi, että elämänkoululaiset eivät vastaisi ilmoitukseen? Olen kyllästynyt, kun suurin osa vastaajista ovat näitä, tietenkään kun eivät juuri kenellekään kelpaa. Suurin osa kirjoittaa myös aivan puuroa tekstiä ilman välimerkkejä tai minkäänlaisia oikeinkirjoitussääntöjä."

Löysin tekstistäsi parikin virhettä. Huomasitko itse? Kieli on muutenkin kökköä. Kannattaisiko siis oikolukea omat skeidansa jos vaatii sitä muilta? Aika noloa torua, että nää ei ossoo kivjoittaa kun itse mokaa vavviskirjoituksenkin ;)

Ei pahalla.

Ei ollut paria virhettä. ;) -eri

Vierailija
10/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sitten ota kilttiä ja kunnollista akateemisesti koulutettua? Ai niin, koska ne eivät ole jännittäviä pahojapoikia.

Vierailija
11/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko niitä viestejä tosiaan niin paljon, että et jaksa vain pyyhkäistä roskakoriin?

Vierailija
12/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nettideittipalvelu on sellainen, missä ei voi rajata koulutustason mukaan sitä, millaisesta ihmisestä on kiinnostunut? Aikoinaan joissakin oli jopa mahdollista estää sellaisten ihmisten yhteydenotot, jotka eivät sovi kriteereihin.

Vierailija
13/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset sitten ota kilttiä ja kunnollista akateemisesti koulutettua? Ai niin, koska ne eivät ole jännittäviä pahojapoikia.

Johtuu kyllä omasta aktiivisuudestasi, jos et löydä naista. Noilla spekseillä miehet viedään nopeasti, ellei ole mielenterveysongelmainen.

Vierailija
14/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Kannattaa olla itse sellainen, ettei houkuta elämänkoululaisia.

Tai jos hoksottimia riittää, niin ratkaise itse kyseinen dilemmasi.

Vierailija
15/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat olevasi vihervasemmistolainen. Pysyy elämänkoulussa oppinsa saaneet persut kaukana. 

Vierailija
16/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarttekaan. Olen jo onnellisesti naimisissa.

Niin varmaan. 

Vierailija
17/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän elämänkoululaiset tietenkään itse ymmärrä sitä olevansa, joten vihjailu siitä tuskin auttaa. Koko termi on sitäpaitsi hyvin veteen piirretty viiva, joka tarkoittaa toisille eri asiaa, kuin toisille.

Vierailija
18/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu kyllä omasta aktiivisuudestasi, jos et löydä naista. Noilla spekseillä miehet viedään nopeasti, ellei ole mielenterveysongelmainen.

Nettideiteissä ei kyllä tasan viedä, varsinkaan, jos asuu pk-seudun ulkopuolella eikä kelpuuta ihan ketä tahansa naista.

M31

Vierailija
19/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tasan tarkkaan. Taidat elää vielä jossain ajalla ennen Tinderiä, Instagramia ja ylipäätään nettitreffejä? Nykyään mennään ulkonäkö edellä ja se akateeminen tausta on vain "bonusta" muuten hyvännäköisellä miehellä muttei todellakaan kompensoi komeuden ja ulkoisten ominaisuuksien puutetta.

Vierailija
20/26 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla.

Ei ollut paria virhettä. ;) -eri

Kyllä oli ainakin kaksi virhettä, sen lisäksi, että on muutenkin aika huonoa kieltä.

Taitaa olla ap itsekin elämänkoululainen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä