Missä/miten Cheekin voisi iskeä?
Sellaisen olen rivien välistä ymmärtänyt, että jos ihan vakavaa seuraa hänestä haluaa, parempi olisi lähestyä luonnollisena, tyyliin ulkoilu/treenivaatteet päällä eikä täydessä tällingissä "missi"-lookissa? Olenko aivan hakoteillä?
Missä häneen voi muualla törmätä kuin keikoilla tai yöelämässä?
Tietoa, jostain ns.arkisesta paikasta?
Kommentit (34)
Tuulipuku vois olla paras ratkaisu pukeutumisen suhteen, jos oot tyypillinen AV-mamma 50 ylimääräisen kilon kaa. Sen alle ne saa hyvin piilotettuu.
Ja Töölössähän se pyörii.
Minkä ihmeen takia joku haluais olla tuon tyypin kanssa? Luonteesta en tiedä, mutta ulkonäkö... yhhyi.
mä käyn cheekin kanssa samassa siwassa :D se asuu ihan tuossa meidän lähellä nimittäin. Ko. siwa on runeberginkadun ja eteläisen hesperiankadun kulmassa ;)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 15:30"]
mä käyn cheekin kanssa samassa siwassa :D se asuu ihan tuossa meidän lähellä nimittäin. Ko. siwa on runeberginkadun ja eteläisen hesperiankadun kulmassa ;)
[/quote]
ja kuntosalilla se käy pohjoisella hesperiakadulla olevalla gymillä. tai siinä edessä sen auto usein on ja olen nähnyt sen ko. gymiltä ulos tulevan monesti.
No ei taida kovin vaikea olla sitä iskeä, joten siitä vaan säärtä vilauttamaan, niin eiköhän se siitä!
[/quote]
Vähän sotii muuten sen ajatusmaailmaa vastaan toi Siwassa käyminen.
Avauslause voisi olla "kuule Jare, eiku Jere, siis Jore, mä tiedän että toi sun menestyvän huumediilerin ulkokuori on vain esitystä. Sun sydän itkee verta joka kerta kun joku tupladee miss Helsinki tulee pokaamaan sua, vai mitä, tunnet itsesi seksuaaliobjektiksi vaikka oikeasti haluaisit vain lämmittää maksalaatikkoa keravalaiselle yksihuoltajaäidille ja hänen koiralleen Jörelle. Sä et oikeesti haluu olla mikään James Bond vaan Laitelan Ismo vaan. Tuu mun syliin ja itke tuska ja noi Versacen kuteet pois, mä YMMÄRRÄN sua."
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 15:38"]
[/quote]
Vähän sotii muuten sen ajatusmaailmaa vastaan toi Siwassa käyminen.
[/quote]
voi olla joo, mutta se asuu ihan siinä siwan vieressä että ehkä siksi...
Missä Jaree vois bongata? Haluisin nimittäin tosi kovasti tavata ja ottaa nimmarin . :)
Jossain homobaarissa on kuulemma hyvä ottaa poskeen!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 15:30"]
[/quote]
ja kuntosalilla se käy pohjoisella hesperiakadulla olevalla gymillä. tai siinä edessä sen auto usein on ja olen nähnyt sen ko. gymiltä ulos tulevan monesti.
[/quote]
Ai ihan gymiltä? :'DDDD voi vittu :D
Sil on pieni, ei kannata haaveilla :D
Sehän on lahtelainen. Liipolan Villi-Ruususta varmaan voi löytää karaoke-iltoina.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 11:08"]
Sellaisen olen rivien välistä ymmärtänyt, että jos ihan vakavaa seuraa hänestä haluaa, parempi olisi lähestyä luonnollisena, tyyliin ulkoilu/treenivaatteet päällä eikä täydessä tällingissä "missi"-lookissa? Olenko aivan hakoteillä?
Missä häneen voi muualla törmätä kuin keikoilla tai yöelämässä?
Tietoa, jostain ns.arkisesta paikasta?
[/quote]
Ei missään, sori.
mä käyn cheekin kanssa samassa siwassa :D
[/quote]
ootko sä oikeasti joskus nähnyt Cheekin tuossa Siwassa? Vai arveletko vain hänen käyvän siellä?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 15:32"]
[/quote]
[/quote]
Mielenkiintoista. Kyse on ilmeisesti Töölö Gymistä? Homopiireissä suosittu kuntosali, jossa myös cruisaillaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 15:32"]
[/quote]
[/quote]
Mielenkiintoista. Kyse on ilmeisesti Töölö Gymistä?
[/quote]
Töölö Gym juurikin. Mutta vaikea uskoa tuota Siwaa... Tai sitä että Jaren auto olisi nähty usein TG:n edessä. Kun matkaa salille kotiovelta hänellä on puoltoista korttelinsivua ja sitäkään hän ei pääse ajamaan suoraan kun Pohj. Hesperiankatu on yksisuuntainen...
Minä taas olen ymmärtänyt, että Cheekiä ei voisi vakava seura vähempää kiinnostaa ja panoksi todellakin haluaa missejä ja malleja eikä mitään punakoita taviksia tuulihousuissa. Sehän on naisten romanttinen ideaali, että olisi komea ja menestynyt mies jolla on maanläheiset arvot mutta miehet nyt vain tykkää paneskella hyvännäköisiä naisia. Ja jos on Cheekin asemassa missä saa uuden hyvännäköisen naisen joka yö niin ei varmasti ole kiinnostunut mistään tyttöystävistä. Eli näytä miss Suomelta ja yritä iskeä Cheek yhdeksi yöksi, tai odota 10 v ja ole 25- vuotias malli, siinä vaiheessa tuontyyppiset miehet saattavat jo kiinnostua jälkeläisten tuottamisesta.