80-luvun tv sarjat
Muistaako kukaan sarjaa nimeltä Hiidenvirta? Entä Liekkipuiden varjossa? Entä Viidakkoseikkkailuja?
Kommentit (10)
Hiidenvirta? Oliko se, mitä pelkäsin ihan sikana, joku saari tms juttu pimeässä?
Safiiri ja teräs? pelottava myös
Katie ja Allie sunnuntaisin urheiluruudun aikaan :) hauska!
Mäggaiver ja tietty ritariryssä :)
Hiidenvirrassa oli niitä pelotttavia nukkeja. Minkä ikäinen olet sinä joka muistat safiirin ja teräksen? Minä -76 synt. , en muista.
Hiidenvirran muistan. Enimmäkseen ulkomaisia kuten Fame, Hill Street Blues, Paluu Eedeniin, Vastatuuleen, Kenny Everett Show ja Benny Hill, Näkemiin vaan muru, Bill Cosby Show. Oma ykkssuosikkini oli Konnankoukkuja kahdelle, hmmm. Tykkäsin silloin Bruce WIllisistä (en enää). Niitä on niin kyllähemmetisti, sillon tuli katsottua ihan liiiiiiiikaa telkkua:). Siis lapsena ja varhaisteininä. Voi olla, että jotkut menee ihan ysärin alkuun.
vm 71 muistelee, vähän salaa sain katsoa, siksi se olikin pelottavaa?
Konnan koukkuja kahdelle oli kyllä hyvä, piti katsoa :)
Mitä te katsotte tänä päivänä sarjoista??
En kato sarjoja enää nykyään.Ainoastaan elokuvia.
Olen tuo himokatsoja... Nykyisin katson Housea ja Sillan seurasin (ruotsalais-tanskalaisen). Sekä Wallanderit ja Beckit katsoin. Muuten katson telkkua tosi vähän, lähinnä uutiset ja jotain urheilua. Jonkun verran dokkareita (mitkä kiinnostaa). Leffoja joskus, pyritään kyllä käymään kerran pari kuukaudesa leffassa, ikään kuin harrastus. Tuli vissiin sarjapläjäys ja telkun tuijottelukiintio täyteen sillon nuorena. Ikää on 45v.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 00:19"]
Olen tuo himokatsoja... Nykyisin katson Housea ja Sillan seurasin (ruotsalais-tanskalaisen). Sekä Wallanderit ja Beckit katsoin. Muuten katson telkkua tosi vähän, lähinnä uutiset ja jotain urheilua. Jonkun verran dokkareita (mitkä kiinnostaa). Leffoja joskus, pyritään kyllä käymään kerran pari kuukaudesa leffassa, ikään kuin harrastus. Tuli vissiin sarjapläjäys ja telkun tuijottelukiintio täyteen sillon nuorena. Ikää on 45v.
[/quote]
Lisään vielä Solsidanin, kuis unohtuikin. Ihan suosikki.
Hiidenvirta tuli uusintana töllöstä muutama vuosi sitten.Tai on siitä ehkä jo 10v...
Muistan Hiidenvirran. Hui:)
Nuo muut eivät muistu mieleen.