Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kerrankin ihanan hiustenhoitotuotteen, mutta

Vierailija
20.09.2013 |

pelottaa että sille käy kuten yleensä. Tämä nyt on vasta uutuus, joten ehkä se ei ihan heti katoa. Yleensä mun tuurilla on niin, että kun löydän jonkin ihanan tuotteen ja jään siihen koukkuun, niin jossain vaiheessa se katoaa kaupan hyllyiltä. Tuotekehittely ja kilpailu vaan on niin nopeaa ;(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin kymmenien tuotteiden (yleensä meikkien) kanssa.

Vierailija
2/7 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuote on kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta niitä kunnolla varastoon. Säilyvät kyllä, kunhan avaat vain yhden purkin kerrallaan.

Vierailija
4/7 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mun pienessä köyhässä kuluttajan mielessä tämä tuote on loistava innovaatio. Siis mulla on pitkät hiukset, ja päänahka kyllä rasvoittuu nopeasti. Pesen hiukset 2 pv:n välein. Hiusten latvat sen sijaan ovat kuivat, ja nämä ovat pituuksistaankin joistain kohdista takkuuntuvat. Olen aiemmin tapellut selvityksen kanssa, mutta tämä öljysuihke on tarpeeksi hyvä selvittämään, se ei jätä rasvaisuutta kun on niin hienojakoinen monen öljyn sekoitus. Olen ihan koukussa tähän ja tosi katkera, jos tätä ei löydy kohta enää kaupoista ja lopetetaan.

Vierailija
5/7 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 20:32"]

Mutta kun mun pienessä köyhässä kuluttajan mielessä tämä tuote on loistava innovaatio. Siis mulla on pitkät hiukset, ja päänahka kyllä rasvoittuu nopeasti. Pesen hiukset 2 pv:n välein. Hiusten latvat sen sijaan ovat kuivat, ja nämä ovat pituuksistaankin joistain kohdista takkuuntuvat. Olen aiemmin tapellut selvityksen kanssa, mutta tämä öljysuihke on tarpeeksi hyvä selvittämään, se ei jätä rasvaisuutta kun on niin hienojakoinen monen öljyn sekoitus. Olen ihan koukussa tähän ja tosi katkera, jos tätä ei löydy kohta enää kaupoista ja lopetetaan.

[/quote]

Unohdin tosta lopusta sen Ap. Siis tämä on Sunsilkin Smooth&Shiny, nourishing oil for dry hair. Semmoinen keltainen suihkepullo. Sisältää moroccan argan&almond oils. Se on ihana suihke mielestäni. Ostin K-Supermarketista. Mutta isompi pointti mun aloituksessa oli silti se, että ärsyttää kun tuotteet uudistuvat niin nopeasti. Vaikea sitten taas löytää sopiva uusi tuote, varsinkin kun ne kokeilut tulevat kalliiksi ;)

Ap

Vierailija
6/7 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin käy noin tosi usein, eli lempparituote lopetetaan. Näin on käynyt esim. hajuvesille, shampoille, luomiväreille, hoitsikoille... Todella ärsyttävää!

Vierailija
7/7 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 20:39"]

Unohdin tosta lopusta sen Ap. Siis tämä on Sunsilkin Smooth&Shiny, nourishing oil for dry hair. Semmoinen keltainen suihkepullo.

[/quote]

Voi tietysti olla, että jonkin ajan päästä juuri tämä hiusöljy katoaa markkinoilta, mutta yleisesti ottaen varmasti ovat tulleet jäädäkseen. Omassa tuttavapiirissäni kun ainakaan kukaan ei voi enää elää ilman näitä. :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä