Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainakin Helsingissä Sokos on jo paljon laadukkaamman oloinen kuin Stockmann

Vierailija
27.08.2020 |

Itse en enää oikeastaan käy Stockalla juuri lainkaan. Sokos on ainakin täällä Helsingissä kohottanut viime vuosina ilmettään niin että on itse asiassa paljon raikkaampi ja jotenkin laadukkaamman oloinen kuin Stocka.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ja minä olen aina halveksinut Sokosta, etenkin Helsingin Sokosta! Surullinen tämä Stockmannin tilanne.

Vierailija
2/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet halveksinut? Sokos on todella nostanut profiiliaan viime aikoina. Stockmannin tilanne on tosiaan surullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin aloittaja. Myös Tampereen Sokos kirii Stockan ohi. Tosin Tampereella Stockaakin on remontoitu, mutta kyllä valikoimassa näkyy jo tila. Surullista on.

Vierailija
4/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ainoa, joka näin ajattelee, Stockkalla ei tule enää käytyä ollenkaan. Sokos on paljon parempi, pitkäjänteistä työtä on tehty, hyvä niin.

Vierailija
5/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa Valkean Sokoksen kosmetiikkapuoli oli valovuoden Stockan vastaavaa edellä. Siellä panostettiin nuorempaan asiakaskuntaan ja luonnonkosmetiikkaan. Minulla tulee yhä käytyä muutaman kerran vuodessa Helsingin Stockmannilla ja en halua että se loppuisi. Herkku on mennyt pilalle, mutta pelastaisivat sen mitä on voitavissa. Ei Suomella oli varaa menettää noin mahtavaa tavarataloa. 

6/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos tosiaan kirii nyt kovasti. Vielä 10 vuotta sitten se oli vähän hohhoijaa, mutta nyt mennyt ohi. Ainakin kosmetiikan osalta ja myös päivittäismuodin.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
7/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka on Sokoksen heiniä enemmän, muoti ja urheilu Stokkan, paremmin laatumerkkejä.

Vierailija
8/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin Jyväskylän Sokoksen keittiö- ja sisustusosasto on mennyt onnettoman pieneksi. Eikä siellä ole enää kirja-, musiikki- eikä leluosastoakaan. Käytännössä myyvät vain vaatteita ja kosmetiikkaa sekä luontaistuotteita. Lehtipistekin siirrettiin S-marketin puolelle, mikä on hyvin ärsyttävää. Stockmann, jota Jyväskylässä koskaan ole ollut, on sentään yrittänyt olla monipuolisempi.

Vierailija
9/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen luonnonkosmetiikkavalikoima on tosiaan huippuhyvä.

Vierailija
10/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla (lähinnä Helsingissä, muissa kaupungeissa tilanne on huonompi) tosiaan vaatemuoti on monipuolisempaa. Mutta muilta osin Sokos vie kyllä voiton; yleisilme ja valikoimat ovat hyvät. Asioin mieluummin Sokoksella kuin Stockalla nykyisin.

Vierailija
11/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei ole käynyt kyseisessä rakennuksessa kymmeneen vuoteen, sanoo, että ilmettä ei ole kohotettu?

Infona sinulle: kenkäosasto uudistettiin, Argos uudistettiin, laukkuosasto uudistettiin, uusia ravintoloita tullut, alusvaateosasto on juuri tänä vuonna uudistettu. Lastenosastoakin on muokattu.

Viimeisimpänä on valmistunut naisten muodin osasto: ikkunoita avattu manskulle ja on uudet kalusteet.

Sokos näyttää enemmän kirpputorimaisemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme