Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten kaikki kommentit peukutetaan alas?

Vierailija
27.08.2020 |

Otsikko.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

Vierailija
2/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"A false premise is an incorrect proposition that forms the basis of an argument or syllogism. Since the premise (proposition, or assumption) is not correct, the conclusion drawn may be in error."

https://en.wikipedia.org/wiki/False_premise

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ovat käytännössä aina naisia halventavia ja naisvihamielisiä kommentteja. Muutenkin potentiaaliset raîskaajat pitäisi jollain keinolla pitää poissa naisille tarkoitetulta palstalta.

Millä perusteella tämä on naisille tarkoitettu palsta?

Vierailija
4/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ovat käytännössä aina naisia halventavia ja naisvihamielisiä kommentteja. Muutenkin potentiaaliset raîskaajat pitäisi jollain keinolla pitää poissa naisille tarkoitetulta palstalta.

Naurattaa myös miksi tällä foorumilla pitää eri tavoin sensuroida normaaleja sanoja esim. joku kirjoitti pul lukka eikä halunnut kirjoittaa sanaa yhteen :D

Vierailija
5/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa. Riippuen toki ketjun sisällöstä. Miehiä kritisoivissa ketjuissa viestini saa lähes aina alapeukkuenemmistön, vaikka itse kommentti olisi neutraali. Siis JOS käytän nimimerkkinä mitään sukupuoleeni viittaavaa. Tämän olen todennut niin monta kertaa, että se ei voi olla pelkästään kuvitelmaa.

Vierailija
6/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nää muka paremmat ihmiset tekee.

Vierailija
7/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska me naiset ollaan niin empaattisii hei! 

Vierailija
8/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset rulettaa tätä maailmaa,

Vierailija
9/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut samaa. Riippuen toki ketjun sisällöstä. Miehiä kritisoivissa ketjuissa viestini saa lähes aina alapeukkuenemmistön, vaikka itse kommentti olisi neutraali. Siis JOS käytän nimimerkkinä mitään sukupuoleeni viittaavaa. Tämän olen todennut niin monta kertaa, että se ei voi olla pelkästään kuvitelmaa.

Minä alapeukutan kaikki, jotka laittavat allekirjoitukseen sukupuoleen viittaavan kirjaimen, paitsi jos aloituksessa sitä nimenomaan pyydetään. 

On vastenmielistä itsensä korottamista laittaa sukupuoli ja ikä. Mitä hemmetin väliä sillä on? Eikö mielipiteesi ole tarpeeksi hyvä sellaisenaan, ilman että kerrot olevasi mies?

Suurin osa noistahan on nimenomaan miesten (tai "miesten") kommentteja. Naisilla ei ole tarvetta moiseen. Joistakin arvaa sitä paitsi heti, että jos nimimerkki on N29, niin oikeasti se onkin M29. 

10/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella vaikea sanoa. 

"Olen uskomattoman komea, älykäs ja hoikka mies. Kaikki naiset ovat typeriä ja arvottomia hu*ria. Olen aina tyytynyt naisiin enkä koskaan ole löytänyt tasoistani seuraa."

Kummallista, että noin oivalliselle kommentille tulee alapeukkuja. :D

Vierailija
11/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit on liian loogisia ja älyllisesti ylivertaisia, niin toiseutta harmittaa.

12/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa myös miksi tällä foorumilla pitää eri tavoin sensuroida normaaleja sanoja esim. joku kirjoitti pul lukka eikä halunnut kirjoittaa sanaa yhteen :D

Kerrankin oli rehellinen tuhtimies!

Vierailija
13/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kaikkia alapeukuteta. Tuossa yhdessä ketjussa oli juuri päinvastoin. Jos nainen kirjoitti, että "haaveilen salaa 40v+ daddyistä", paukkui alapeukut. Jos mies kirjoitti "haaveilen salaa 40v+ mammoista", paukkui yläpeukut. :D

Vierailija
14/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kaikkia alapeukuteta. Tuossa yhdessä ketjussa oli juuri päinvastoin. Jos nainen kirjoitti, että "haaveilen salaa 40v+ daddyistä", paukkui alapeukut. Jos mies kirjoitti "haaveilen salaa 40v+ mammoista", paukkui yläpeukut. :D

Kyllä mutta huomaa tässäkin kieroutuman: keski-ikäset miehet = yäk, keski-ikäiset naiset = jees.

Vierailija
15/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttien miesten mielipiteet

Vierailija
16/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alapeukutan kaikki, jotka laittavat allekirjoitukseen sukupuoleen viittaavan kirjaimen, paitsi jos aloituksessa sitä nimenomaan pyydetään. 

On vastenmielistä itsensä korottamista laittaa sukupuoli ja ikä. Mitä hemmetin väliä sillä on? Eikö mielipiteesi ole tarpeeksi hyvä sellaisenaan, ilman että kerrot olevasi mies?

Suurin osa noistahan on nimenomaan miesten (tai "miesten") kommentteja. Naisilla ei ole tarvetta moiseen. Joistakin arvaa sitä paitsi heti, että jos nimimerkki on N29, niin oikeasti se onkin M29. 

Värkin kuva sulle pitää todisteeksi lähettää?

N 29

Vierailija
17/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mun mielipiteitäni useinkaan alapeukuteta, toki tätä varmaan paljonkin.

M54

18/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä sen näet, kuka täällä on mies ja kuka ei?

Vierailija
19/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska täällä on naisenemmistö. 

Naiset eivät ikinä tykkää siitä jos miehet sanovat tietävänsä jotakin naisista. Naiset ovat aina ihan periaatteesta eri mieltä. 

Vierailija
20/21 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adolfina Mielivalta kirjoitti:

Mistä sinä sen näet, kuka täällä on mies ja kuka ei?

Suht helppo se on sanoa. 

Tietysti jos on esim. homomiehiä niin ei ole niin helppo tunnistaa. 

Tieteellinen fakta on, että miesten ja naisten aivot ovat rakenteellisesti jonkin verran erilaiset. Tällöin ne mitä todennäköisemmin tuottavat myös erilaista tekstiä - vaikka kirjoiteltaisiin järkeviäkin. Homomiesten aivojen taas on todettu magneettikuvantamismenetelmillä enemmän naisten aivojen kaltaisiksi kuin heteromiesten. Siksi tässä saattaa mennä vipuun. Sitä en tiedä onko homoseksuaalisten naisten aivoissa sitten sama juttu kääntäen, eli muistuttavat enemmän miehen aivoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme