Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin työttömän, lapsettoman, kouluttamattoman, lihavan ja kaverittoman naisen

Vierailija
27.08.2020 |

Mistä tuollaisen löytäisi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis ihmisen jota voit hallita taloudellisesti, henkisesti ja jne?  Vaikutat pelottavalta. 

Ei. Haluan naisen, jonka voin pelastaa.

Ap

Vierailija
22/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa tuntea itsensä kerrankin halutuksi. 💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun jostain löytyisi mies, joka hyväksyisi minut tällaisena kuin olen. Ja kantaisi kortensa kekoon työllä ja elättäisi meidät molemmat. Minä pitäisin huushollin kunnossa. Koska olen vaatimaton ja hallitsen taloudenpidon, niin järjestely toimisi taatusti.

Vierailija
24/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis ihmisen jota voit hallita taloudellisesti, henkisesti ja jne?  Vaikutat pelottavalta. 

Ap

Eli ryhtyisit muuttamaan naista? Kannustaisit laihduttamaan ja liikkumaan ja hommaisit sille kavereita jne. Sitäkö se pelastaminen olisi?

Vierailija
25/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli ryhtyisit muuttamaan naista? Kannustaisit laihduttamaan ja liikkumaan ja hommaisit sille kavereita jne. Sitäkö se pelastaminen olisi?

Ja paljon seksiä.

Ap

Vierailija
26/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmaan nyrkin ja hellan välissä tulevaisuus. Jos erehtyis kysymään rahaa että sais uuden paidan niin varmaan tulis vaan huutoa, että miksei tuo vanha paita käy, ethän ole muutenkaan mikään kedon kaunein kukkanen. 

Vierailija
27/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lisäksi pahasisuinen ja patalaiska, olenko vahvoilla?

Mennäänkö naimisiin?

Ap

Emmä jaksa.

Vierailija
28/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut täsmää mutta en ole lihava enkä työtön.

Vierailija
29/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täsmää. Valitettavasti olen rekkis.

Vierailija
30/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nähneeni elokuvan, jossa mies etsi naisen juuri noilla apn esittämillä kriteereillä. Halusi vain ta_pp_aa hänet, ja niin tekikin. Nuo kriteerit siksi, ettei kukaan kaipaisi naista, jolloin rikosta ei huomattaisi. Ehkä apn suunnitelmiin kuuluu myös jotain, jossa on tärkeää, ettei kukaan kysy perään.

Kiintoisaa. Mikähän tuo leffa on?

Vierailija
31/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten täsmäisi, mutta en ole lihava. Korvaisiko tämän puutteen se, että olen ruma ja kärsin mielenterveysongelmista?

Vierailija
32/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan nähneeni elokuvan, jossa mies etsi naisen juuri noilla apn esittämillä kriteereillä. Halusi vain ta_pp_aa hänet, ja niin tekikin. Nuo kriteerit siksi, ettei kukaan kaipaisi naista, jolloin rikosta ei huomattaisi. Ehkä apn suunnitelmiin kuuluu myös jotain, jossa on tärkeää, ettei kukaan kysy perään.

Kiintoisaa. Mikähän tuo leffa on?

Voisin vaikka lyödä vetoa, että leffan nimeä ei tipu, koska hän keksi tuon omasta päästään. 🤣

Ap

Vierailija
33/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten täsmäisi, mutta en ole lihava. Korvaisiko tämän puutteen se, että olen ruma ja kärsin mielenterveysongelmista?

Ei paha. Ja äkkiäkös me sut lihotetaan.

Ap

34/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaisiasi löydät kapakoista.

Vierailija
35/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laihakin kelpaa, mutta aiot syöttää lihavaksi. Kuinka paljon sitä pitäis lihoa? 

Vierailija
36/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeesi ja toivo että huomenna on parempi päivä.

Vierailija
37/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli laihakin kelpaa, mutta aiot syöttää lihavaksi. Kuinka paljon sitä pitäis lihoa? 

Sopivan muhku olisi kiva. Vähintään BMI 30, mieluummin 35.

Ap

Vierailija
38/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suunnilleen vastaan toiveitasi, kysyn, että minkä ikäinen olet ja minkä takia haluat juuri kuvailemasi kaltaisen naisen?

Vierailija
39/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelan toimistoissa noita on jonoksi asti , jos et niistä löydä kuponki uutisissa niitä on posti myynnissä. sanon kokemuksella käytä suomalaisia huorria tulee helpommaks ja halvemmaksikin

Vierailija
40/41 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suunnilleen vastaan toiveitasi, kysyn, että minkä ikäinen olet ja minkä takia haluat juuri kuvailemasi kaltaisen naisen?

Olen 28-vuotias. Olisi kivaa, että naisella olisi usein aikaa minulle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä