Haluaisin työttömän, lapsettoman, kouluttamattoman, lihavan ja kaverittoman naisen
Kommentit (41)
On ihanaa tuntea itsensä kerrankin halutuksi. 💕
Hitsi kun jostain löytyisi mies, joka hyväksyisi minut tällaisena kuin olen. Ja kantaisi kortensa kekoon työllä ja elättäisi meidät molemmat. Minä pitäisin huushollin kunnossa. Koska olen vaatimaton ja hallitsen taloudenpidon, niin järjestely toimisi taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis ihmisen jota voit hallita taloudellisesti, henkisesti ja jne? Vaikutat pelottavalta.
Ei. Haluan naisen, jonka voin pelastaa.
Ap
Eli ryhtyisit muuttamaan naista? Kannustaisit laihduttamaan ja liikkumaan ja hommaisit sille kavereita jne. Sitäkö se pelastaminen olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis ihmisen jota voit hallita taloudellisesti, henkisesti ja jne? Vaikutat pelottavalta.
ApEli ryhtyisit muuttamaan naista? Kannustaisit laihduttamaan ja liikkumaan ja hommaisit sille kavereita jne. Sitäkö se pelastaminen olisi?
Ja paljon seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli ryhtyisit muuttamaan naista? Kannustaisit laihduttamaan ja liikkumaan ja hommaisit sille kavereita jne. Sitäkö se pelastaminen olisi?
Varmaan nyrkin ja hellan välissä tulevaisuus. Jos erehtyis kysymään rahaa että sais uuden paidan niin varmaan tulis vaan huutoa, että miksei tuo vanha paita käy, ethän ole muutenkaan mikään kedon kaunein kukkanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lisäksi pahasisuinen ja patalaiska, olenko vahvoilla?
Mennäänkö naimisiin?
Ap
Emmä jaksa.
Kaikki muut täsmää mutta en ole lihava enkä työtön.
Kaikki täsmää. Valitettavasti olen rekkis.
Vierailija kirjoitti:
Muistan nähneeni elokuvan, jossa mies etsi naisen juuri noilla apn esittämillä kriteereillä. Halusi vain ta_pp_aa hänet, ja niin tekikin. Nuo kriteerit siksi, ettei kukaan kaipaisi naista, jolloin rikosta ei huomattaisi. Ehkä apn suunnitelmiin kuuluu myös jotain, jossa on tärkeää, ettei kukaan kysy perään.
Kiintoisaa. Mikähän tuo leffa on?
Muuten täsmäisi, mutta en ole lihava. Korvaisiko tämän puutteen se, että olen ruma ja kärsin mielenterveysongelmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan nähneeni elokuvan, jossa mies etsi naisen juuri noilla apn esittämillä kriteereillä. Halusi vain ta_pp_aa hänet, ja niin tekikin. Nuo kriteerit siksi, ettei kukaan kaipaisi naista, jolloin rikosta ei huomattaisi. Ehkä apn suunnitelmiin kuuluu myös jotain, jossa on tärkeää, ettei kukaan kysy perään.
Kiintoisaa. Mikähän tuo leffa on?
Voisin vaikka lyödä vetoa, että leffan nimeä ei tipu, koska hän keksi tuon omasta päästään. 🤣
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muuten täsmäisi, mutta en ole lihava. Korvaisiko tämän puutteen se, että olen ruma ja kärsin mielenterveysongelmista?
Ei paha. Ja äkkiäkös me sut lihotetaan.
Ap
Vertaisiasi löydät kapakoista.
Eli laihakin kelpaa, mutta aiot syöttää lihavaksi. Kuinka paljon sitä pitäis lihoa?
Ota lääkkeesi ja toivo että huomenna on parempi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Eli laihakin kelpaa, mutta aiot syöttää lihavaksi. Kuinka paljon sitä pitäis lihoa?
Sopivan muhku olisi kiva. Vähintään BMI 30, mieluummin 35.
Ap
Koska suunnilleen vastaan toiveitasi, kysyn, että minkä ikäinen olet ja minkä takia haluat juuri kuvailemasi kaltaisen naisen?
kelan toimistoissa noita on jonoksi asti , jos et niistä löydä kuponki uutisissa niitä on posti myynnissä. sanon kokemuksella käytä suomalaisia huorria tulee helpommaks ja halvemmaksikin
Vierailija kirjoitti:
Koska suunnilleen vastaan toiveitasi, kysyn, että minkä ikäinen olet ja minkä takia haluat juuri kuvailemasi kaltaisen naisen?
Olen 28-vuotias. Olisi kivaa, että naisella olisi usein aikaa minulle.
Ap
Ap