Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli tästä yksipuolisesta rakkaudesta :(

Vierailija
27.08.2020 |

Tapailtiin/seurusteltiin miehen kanssa 8kk ja olin ehtinyt jo rakastua todella pahasti, kunnes hän sanoi, ettei enää halua jatkaa ja ei ole samalaiset tunteet. Pyörsi kaikki ne ihanat ja kauniit puheet mitä oli minulle ikinä sanonut.
Erosta on jo monta kuukautta, mutta silti olen edelleen surullinen ja itkuinen. Ikävä on koko ajan enkä yhtään tunnu pääsevän yli. Mitä tässä oikein tekee, että mies unohtuisi ja rakkaus hiipuisi? En jaksaisi enää ajatella ja ikävöidä ja toivoa. Haluaisin vain antaa olla ja mennä eteenpäin, mutta ei se näytä onnistuvan. Miten sydänsurusta pääsee yli??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankanssa, ei sydänsuruilla ole parasta ennen päivämäärää. Hyväksy vaan omat tunteet, et voi niitä muuttaa, koet ne ja eräänä päivänä huomaat että enää et sure.

Vierailija
2/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että et joutunut naimisiin loppuelämäksesi mokoman kusjpiän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit varmaan pitää mennä ali.

Vierailija
4/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat ja pienestä haavasta ei jää arpeakaan kun rupi on irronnut. Nyt alat hoitaa sitä haavaa, ettet tulehdu. Tapaat ystäviä, pidät itsestäsi huolta, pidät itsestäsi ja elämästäsi. Kun vähän pidemmän hetken pidät itsesi kiireisenä, alat vieroittua miehestä ja elämä on taas hyvää. Aina ei vaan saa selitystä vaikka toivoisi, elämästään ei kuitenkaan kannata luopua sen vuoksi. Seuraavalla kerralla parempi tuuri, ihanaa että sait noinkin pitkään kokea huumaa, toisilla ryssää aiemmin ja tylymmin. Sullahan on asiat aivan kivasti itse asiassa. Ota vanha kotia etsivä kissa laastariksi (älä ihmistä koska ihmislaastari toivoo sen sortin rakkautta, jota et nyt voi antaa, kissalle riittää lämmin syli) tai vaikka ihan pentu jos meinaat jaksaa seurustella sen kanssa pitkäänkin.

Vierailija
5/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset tilanteet on aina ikäviä kun sattuu kohdalle.. Ymmärrän tunteen.

Itsellä auttoi vastaavassa tilanteessa todella paljon ystävien tapaaminen, harrastusten lisääminen, uus kampaus ja tavallaan juuri se asenne, että aloitan puhtaalta pöydältä ja uudestaan rakastuminen ei oo mahdotonta. Joskus vielä tärppää. Ja yrittää muistaa ettei ala itseään mollaamaan koska jos et tehnyt mitään ns. väärää et tunteet vain hiipui niin ehkä se erilaisuus on se syy eroon eikä ne asiat mitä itse ekana aattelee, et oon liian ruma yms tyhmää.

Ehkä semmoinen ajoittainen tunteiden käsittely niinkin että kirjoittaa tunteet ylös tai puhuu jollekkin johon luottaa, ettei kokonaan vaan yritä tavallaan sulkea asiaa kun se mielessä pyörii kuitenkin ja usein enemmän jos väkisin koittaa vain unohtaa. 

Älä anna tän yhden henkilön pilata enempää sun unelmia, kyllä vielä löytyy hyvä tyyppi joka tuntee samoin <3 Sitä on varmasti vaikea uskoa nyt mutta, tee jotain piristäviä asioita ja kannattaa yrittää tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
6/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, mihin sitä oikein "rakastui" miehessä. Jos mies kerran vedätti koko ajan, niin mielikuvahan se oli, johon ihastuit. Mieti myös, mikä on se "hurt locker", johon mies oli vastaus. Usein ajattelemme, että kumppani pelastaa meidät joltain asialta tai parantaa tiettyjä asioita elämässämme. Selvitä, mitä ne ovat omalla kohdallasi. Esim. mitä elämästäsi puuttuu tai mikä asia on pielessä. Korjaa ne asiat sitten itse.

Ja hanki nyt hyvänen aika lisää sisältöä elämääsi. Joskus pitää vain pakottaa itsensä tekemään ja menemään, vaikkei yhtään huvittaisi. Ei pidä ruokkia niitä ajatuksia koko ajan. Kyllä sinä itsekin voit vaikuttaa tunteisiisi tai millaisia reaktioita ne aiheuttavat.

Sekin on joskus havahduttava ajatus, että mitä kaikkea olisinkaan saanut aikaan, jos suremisen ja miehen ajattelemisen sijasta olisinkin tehnyt jotain hyödyllistä, mikä vie elämääni eteenpäin.

Vierailija
7/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, että et joutunut naimisiin loppuelämäksesi mokoman kusjpiän kanssa.

Se tässä varmaan on se ongelma, kun en mä näe sitä kusipäänä vaikka tiedostan miten inhottavasti minulle teki. Olen yrittänyt ajatella kaikkia niitä hänen huonompia puolia, että tunteet laimenisi, mutta ei sekään auta. Olisin halunnut vaikka loppu elämäksi naimisiin hänen kanssa. :(

ap.

Vierailija
8/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuvailepa miten mies lisäsi elämänlaatuasi. Mitkä asiat olivat paremmin hänen kanssaan vs. nyt yksin? Jätä itsestäänselvyydet pois, kuten että sait seuraa ja seksiä. Haetaan sellaisia asioita, jotka olivat juuri tämän miehen kanssa kivoja ja jonkun muun miehen kanssa ehkä eivät olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi