Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo, mitä teen?

Vierailija
27.08.2020 |

Yksi laitteeni on menossa huoltoon, sain huollon kautta lainaan pahvilaatikon, joka toimitettiin ihan kuten sovittiin, eli postilta soitettiin ja kysyttiin että milloin sopisi tuoda.

No tänään sitten heräsin ovikellon rimputteluun. Mielessäni vaelsi tuhat ja sata kysymystä että kuka v....u, miksi, häh. Ja olen niiiiiin vihainen!

Mitä hemmettiä ne häiriköi tuolla tavalla! Kukaan ei ole soittanut minulle postista ja sopinut hakuaikaa!

Olin alasti ja täysin räjähtäneenä yön jäljiltä, lisäksi niin v......ntunut tuohon herätykseen, etten avannut. Ei minun tarvitse päivystää, kun mitään ei ole viitsitty sopia kanssani.

Tekisi niin mieli raivota, mutta haluan pysyä asiallisena, ettei tarvitse myöhemmin hävetä. Miten saisin SOVITTUA tällä kertaa sen noutoajan, ja annettua samalla palautetta tuosta aamurimputtelusta?

Olen niin v.....n kyllästynyt, kun tuntuu että jatkuvasti joku on ovella häiriköimässä ja vielä kun herää joskus 9 aikaan tuollaiseen h.....tin rimputteluun 😤😤

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan se ja sama mitä joku ajattelee, jos minun kanssani ei ole viitsitty sopia ovelle tulosta, en avaa. Olen aina joko suihkussa, juuri suihkusta tullut ja pyyhe ympärillä, nukkumassa ja alasti, tai muuten vain alasti. Tai en ole kotona ollenkaan, tai jotain.

Mutta minua niin suututtaa tuo ettei viitsitä SOPIA ETUKÄTEEN, että milloin minulle kävisi. Tullaan vain ylimielisesti heti aamusta häiriköimään rimputtelemalla hereille 😤😤

Vierailija
2/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up