Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä varhaisultrassa tarkalleen ottaen tehdään?

Vierailija
18.09.2013 |

Siinä se kysymys tulikin!

Lisäksi, oletko itse käynyt varhaisultrassa? Millä viikoilla kävit? Kuinka paljon maksoi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!?

Vierailija
2/8 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muistaakseni viikolla 8 ja siellä siis ultrattiin alakautta. Lähinnä vain tarkistettiin että sieltä löytyy alkio ja että näkyy sydämen syke. Siinä vaiheessa se on vielä niin pieni että muuta siitä ei oikeastaan näekään. Maksoi muistaakseni jotain 80 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin terveystalon sivuilta ja sielä oli hinnastossa yli 200e :O Järkytyin! Kuinkahan paljon ne kelan korvaukset sitten ovat? Lisäksi terveystalojen sivuilla luki, että tekevät sen vatsanpeitteiden päältä..

Sydämen syke olisi ihana päästä kuulemaan <3

Vierailija
4/8 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sataa mä maksoin. Halusin nähdä, odotanko kaksosia - olo oli niin järkky. Yks siellä vaan oli. Alakautta ultrattiin.

Vierailija
5/8 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu noin 180e kelakorvauksen jälkeen. Pääkaupunkiseudulla yksityisten hinnat on ihan järkyt. Alakautta ultrattiin ja tehtiin perus gynekologinen tutkimus samalla.

Kävin rv 7+1

Vierailija
6/8 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 7+0, kuului sydänäänetkin. Ultrattiin alakautta. Maksoi 50 euroa.

Vierailija
7/8 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin rv 9+3, ultrattiin alkautta, työnnettiin se suojallinen sauva pilluun ja väänneltiin niin, että sattui ja homman jälkeen tuli vertakin, olin enemmän huolissani ultran jälkeen.

No sykkeet löyty ja ipanatkin olivat paikoillaan.

Maksoi poliklinikka käynnin hinnan.

Vierailija
8/8 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisit? Itse menisin vain jos raskauden kestosta ei olisi tietoa tai olisi perusteltu syy epäillä jotain ongelmaa.

Muuten en näe hukata turhuuteen noin paljoa rahaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi