Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen ja heikkolahjainen naimisissa,kysy mitä haluat?

Vierailija
18.09.2013 |

Saa kysyä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole heikkolahjaisia, jotka joutuvat käymään korkeakoulun, enen kun pärjäävät?

Vierailija
2/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis itse akateeminen ja heikkolahjainen ja naimisissa? Ei minusta mitään tavatonta. Vai oletko akateeminen ja miehesi heikkolahjainen? Vai toisinpäin?

Oli miten oli, ei tule mitään kysyttävää mieleen. Ainoastana moralisointia siinä tapauksessa, että olet vaikka joku psykiatri, joka on ottanut heikkolahjaisen miehen kokeilukappaleeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen akateeminen, heikkolahjainen (ainakin sosiaalisilta taidoiltani) sekä naimisissa. Mitä sinulta pitäisi kysyä?

Vierailija
4/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne Maisterit (uimamaisterit pl.) niitä lahjattomia tonttuja tyypilllisesti ovat; ei ammattitaitoa, paperyksenpöyritys ei sitä tosiaan ole.

Eduskunta on täynnä näitä korkeastikoulutettuja tapauksia, ja lopputulos on kaikkien nähtävillä.

Vierailija
5/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne Maisterit (uimamaisterit pl.) niitä lahjattomia tonttuja tyypilllisesti ovat; ei ammattitaitoa, paperyksenpöyritys ei sitä tosiaan ole.

Eduskunta on täynnä näitä korkeastikoulutettuja tapauksia, ja lopputulos on kaikkien nähtävillä.

Vierailija
6/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisokin akateeminen ja heikkolahjainen?

Vierailija
7/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni eli mieheni on akateeminen itse olen heikkolahjainen en ole pystynyt itselleni ammattia enkä työtä hommaamaan.

Vierailija
8/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sulta ole jo kysytty kaikki kysymykset... miten jaksat vetää ton heikkolahjaisen joka paikkaan?

Vierailija
9/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisitkö johonkin psykologille juttelemaan? Ihan oikeasti! Aloittelet näitä heikkolahjaisaloituksia ihan joka päivä. Yleensä en sano näin, mutta nyt sanon :hanki elämä!

Vierailija
10/10 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 09:50"]

Pääsisitkö johonkin psykologille juttelemaan? Ihan oikeasti! Aloittelet näitä heikkolahjaisaloituksia ihan joka päivä. Yleensä en sano näin, mutta nyt sanon :hanki elämä!

[/quote]

Mitä se psykologille jutteleminen auttaa?hyppäsin siellä yli 20v ilman mitään apua. Juu ei ole elämää koska täällä ei esim ole työväenopiston kursseja näin päivällä tms niin eipä päivisin ole juuri mitään tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi