Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GTA

Vierailija
17.09.2013 |

Miksi jotkut vanhemmat ostavat alaikäisille lapsilleen pleikkapelejä joissa on ikäraja K-18? Tämäkin kyseinen peli sisältää prostituutiota, huumeiden käyttöä ja silmitöntä väkivaltaa. En ymmärrä. Surullista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostakkaan lapsille, enkä antais lasten pelata. Itelleni ostin. Ja eiköhän mieskin halua sitä pelata.

Vierailija
2/6 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mun 9v kakrulle gta v, se ampuu siinä ihmisii ja huutaa JEE!!!! ISI PELAA MYÖS SÄ!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo

Vierailija
4/6 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on lähinnä se että nykykakaroiden musiikillinen sivisty tulee jostain tietokonepelistä. "Kuulin sen biisin GTA:ssa". No whuppiduu, minä kuulin sen vittu vinyyliltä. Ärsyttää kakarat jotka eivät tiedä asioista.

Vierailija
5/6 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista on lähinnä se että nykykakaroiden musiikillinen sivisty tulee jostain tietokonepelistä. "Kuulin sen biisin GTA:ssa". No whuppiduu, minä kuulin sen vittu vinyyliltä. Ärsyttää kakarat jotka eivät tiedä asioista.

Sulla taitaa olla vähän vaikea elämä?

Vierailija
6/6 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla vähän vaikea elämä?

Ei ihan vähänkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi