GTA
Miksi jotkut vanhemmat ostavat alaikäisille lapsilleen pleikkapelejä joissa on ikäraja K-18? Tämäkin kyseinen peli sisältää prostituutiota, huumeiden käyttöä ja silmitöntä väkivaltaa. En ymmärrä. Surullista.
Kommentit (6)
Ostin mun 9v kakrulle gta v, se ampuu siinä ihmisii ja huutaa JEE!!!! ISI PELAA MYÖS SÄ!!!
Surullista on lähinnä se että nykykakaroiden musiikillinen sivisty tulee jostain tietokonepelistä. "Kuulin sen biisin GTA:ssa". No whuppiduu, minä kuulin sen vittu vinyyliltä. Ärsyttää kakarat jotka eivät tiedä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Surullista on lähinnä se että nykykakaroiden musiikillinen sivisty tulee jostain tietokonepelistä. "Kuulin sen biisin GTA:ssa". No whuppiduu, minä kuulin sen vittu vinyyliltä. Ärsyttää kakarat jotka eivät tiedä asioista.
Sulla taitaa olla vähän vaikea elämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla vähän vaikea elämä?
Ei ihan vähänkään.
En ostakkaan lapsille, enkä antais lasten pelata. Itelleni ostin. Ja eiköhän mieskin halua sitä pelata.