Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varausmaksun palautus?

Vierailija
17.09.2013 |

Hei

 

Ehdin tänään maksaa juuri varausmaksun tammikuun alussa lähtevälle reissulle ja näyttää että ei nyt päästäisikään reissuun.


Saako varausmaksun siis takaisin ilman kuluja vielä mikäli reissun peruu tässä vaiheessa jo? Harmittaa tilanne kovasti ja kaipaisin tähän vastausta. Eli pätevätkö avoimen kaupan säännöt tässä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuollaisen tekstin ehdoista:

 

3.2. Avoin osto

Asiakas saa peruuttaa tekemänsä matkavarauksen ilman kuluja kahden viikon sisällä varauksesta (avoin osto), 

jos matkalle lähtöön on peruutushetkellä yli 35 vrk (huom. 27.6.2013 jälkeen varatuilla kesäkauden 2014 

matkoilla yli 45 vrk) ja matkan hintaan sisältyvät lennot toteutetaan tilauslennolla. Avoin osto ei koske pelkän 

lennon varausta, erikoistilattuja matkoja eikä kestoltaan yli kahden viikon matkoja.

2/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiitos viestistäsi.

Finnmatkoilla on avoin kauppa: eli varausmaksu palautetaan kokonaisuudessaan takaisin, jos matka peruutetaan 2 viikon kuluessa varauksesta ja jos matkan lähtöön on yli 35 vrk.

Lukuunottamatta esim. erikoistilattuja matkoja tai esim. pelkkää lentoa.

 

Katso lisätietoa:

http://www.finnmatkat.fi/Hyva-tietaa/Matkaehdot/Lisa--ja-erityisehdot/

 

3.2. Avoin osto

Asiakas saa peruuttaa tekemänsä matkavarauksen ilman kuluja kahden viikon sisällä varauksesta (avoin osto),  jos matkalle lähtöön on peruutushetkellä yli 35 vrk (huom. 27.6.2013 jälkeen varatuilla kesäkauden 2014 matkoilla yli 45 vrk) ja matkan hintaan sisältyvät lennot toteutetaan tilauslennolla. Avoin osto ei koske pelkän lennon varausta, erikoistilattuja matkoja eikä kestoltaan yli kahden viikon matkoja.

 

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme varausnumeron kera:

puh. 0303 60 500 tai myynti@finnmatkat.fi

 

Terveisin, Mari / FInnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avoin osto"

 

>Asiakas saa peruuttaa tekemänsä matkavarauksen ilman kuluja kahden viikon sisällä

> ei koske kestoltaan yli kahden viikon matkoja

 

Hei,

 

Miten on perusteltua että enemmän rahaa matkatoimistolle tuovat asiakkaat ovat eriarvoisessa asemassa tuon peruutusturvan suhteen. Ehtojen mukaanhan myös 3 ja 4 viikon matkojen hinnat sisältävät peruutusturvamaksun. Eli miksi pitää vielä maksaa peruutusturvasta jota ei kuitenkaan myönnetä?

4/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Peruutusturva tarkoittaa sitä, että asiakkaalla on oikeus perua lomamatka ylivoimaisessa estetilanteessa tai ilman erityistä syytä matkaehtojen kohdassa 4 ja 5 mainituilla peruutuskuluilla. Avoin osto on ylimääräinen jousto, jonka tahdomme antaa asiakkaillemme, eräänlainen harkinta-aika matkan ostossa. 3-4 viikon matkoja on myynnissä yleensä hyvin rajoitettu määrä ja ne on rakennettu tuotantoomme erikseen. Siksi joudumme olemaan niiden peruutuskulujen kohdalla tiukempia.

Terveisin

Elsi/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
5/6 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä peruin jo maksamani matkan kuukautta ennen. Finnmatkat ilmoitti perivän toimistokulut, 80 matkustaja,

Nyt olen odottanut jo maksettua matkan 3970€ kaksiviikkoa, rahat hävinneet johonkin. Yhtiöstä ilmoitettu etteivät voi tehdä mitään, sikamaista palvelua, tänään tein reklamaation visa yhtiölle

Vierailija
6/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

 "Finnmatkat ilmoitti perivän toimistokulut, 80 matkustaja,"

"Nyt olen odottanut jo maksettua matkan 3970€ kaksiviikkoa, rahat hävinneet johonkin."

Jospa opettelisit suomea niin oppisit ehkä lukemaan myös matkaehdot!?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi