Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana vai mitä on? pienta apua kaipaisi

16.09.2013 |

hei, olen 20vuotias. en käytä mitään ehkäsyä, on ollu "raskausoireita" kuten arat rinnat, vessan käyminen, pms oireita, munasarjoden kohalla kipuja joka on kestänyt 5-10min 2-3kertaa päivässä. olen tehnyt 2 raskaustestejä.. joka molemmat olivat negativiisiä... yksi pari päivää sitten ja yksi tänään. minun kuukautiset olisi pitänyt alkaa eilen.. ei ole vieläkään tänääkään mitään merkkejä alkavansa. 

pitäisikö mun hakeuta lääkäärin vai gynekologiin vai odottaa miten kauan? 

Kommentit (2)

1/2 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeuduin päivystykseen ja sieltä tuli vastaus.olen raskaana

Vierailija
2/2 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen jonkun toisen aloittaman otsikon alle, koska sopii niin hyvin mietteisiini. Oletan, että kun nyt avaan sanaisen arkkuni, ni menkat alkaa huomenna. :D

Olen synnyttäny elokuun puolivälissä eikä menkkoja ole edelleenkään tullu. En imetä. Noin 10pv sitten alkoi tulla menkkamaisia jomotuksia, neppailuja, juilintaa, vihlomisia, pari ällötysoloa, turvotusta ym menkkoihin kuuluvia oireita. Tuossa jossain 4-5 päivän tienoolla jouduttiin peiton heiluttelutkin lopettamaan kesken, kun mulla niin sattui mahaan. Olin useana päivänä satavarma, että nyt ne alkaa. Menkkoja ei kumminkaan kuulu ei näy. Nyt on viimisenä kolmena päivänä nuo olotkin lieventyneet päivä päivältä. Raskaustestin tein toissapäivänä, negaa näytti. Vähän hankala tietää millon pitäis testata, kun ei ole mitään havaintoa kierrosta.

Olisko kellään mitään ideaa mitä mun kroppa nyt oikein puuhaa? Miks ei menkat tullukaan? Olisko tuo reilun viikon kestänyt kipu voinu olla tuntemuksia oviksesta (tuskin??) vai mitä ihmettä..?

Miten menkat yleensä alkaa synnytyksen jälkeen? Tekee tälleen tuloaan pitkään vai ihan normisti päivän tms tuntemuksien jälkeen? Mulla ne yleensä on alotellu jomottamaan jonkun ½-1vrk ennen vuotoa.

Vauva pienellä ikäerolla on oikein tervetullut, joten jos tämä raskautta on, niin sitten ymmärtäisin kehoani paremmin. Nyt vaan kun tuo testikin oli nega, niin pistää ihmettelemään. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla