Hah, selluliitti kadonnut
En ole syönyt sokeria kolmeen viikkoon, paitsi marjojen ja hedelmien muodossa. Uudistan ruokavalion kokonaan. Lisännyt vähän liikuntaa, en kyllä paljoa, mutta en ole laihtunut. Katsoin tuossa auringonvalossa peppua ja ei merkkiäkään selluliitista. Tämä ei ollut tavoitteeni, terveyssyyt ennemminkin, mutta mukavaa! Suosittelen muillekin höttöhiilareiden minimointia.
Kommentit (16)
Kun se toimii sinulla se toimii kaikilla?
Minulla tuohon riitti raskaus, joten nyt kaikki naiset hankkiutumaan raskaaksi :D
Kaippa se voi noilla keinoilla jo vähentyäkin. Hurja temppu kyllä! Teitkö mitään muuta, kuorintaa, hierontaa?
Minulle jo vanhemmat opetti, että kannattaa kiinnittää huomiota päivittäiseen aktiivisuuteen, ruokavalioon ja lihaskuntotreeneihin. Ja hah, ikää 44v eikä tietoakaan selluliitistä.
hiilaria saa myös muualta kuin sokerista nimenomaan höttöhiilaria
Joo ei mullakaan tietyssä kulmassa näy, mutta tallella ovat, kun esim. puristaa.
Jaa, luulin otsikosta, että tämä oli jokin sianjättötapaus.
Miksi tätäkin aloitusta pitää alapeukuttaa?
Sokerit ja alkoholi minimiin, runsas veden ja kasvisten syönti, runsas liikunta, vältetään istumista, kiivahietonta 10-20 min joka päivä, ja selluliitti häviää!
Bbc:n ohjelmassa kokeiltiin eri ryhmillä eri selluliittihoitoja. Mikään muu ei ollut tehokasta, paitsi kuivaharjaus ja liikunta ja ruokavalio.
Kuivaharjauksella saatiin hämmästyttävän hyviä tuloksia. Todistetusti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuohon riitti raskaus, joten nyt kaikki naiset hankkiutumaan raskaaksi :D
En kyllä mielestäni antanut ymmärtää, että se toimii kaikille. Toimii tai ei, sen näkee kokeiluyrityksen jälkeen.
Kuorin kropan kerran viikossa, mutta olen tehnyt tätä vuosia. Yllätti tämä tulos kyllä, kasviksia olen syönyt runsaasti ja muutenkin terveellinen ruokavalio nyt.
Olo on paljon virkeämpi myös. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä mielestäni antanut ymmärtää, että se toimii kaikille. Toimii tai ei, sen näkee kokeiluyrityksen jälkeen.
Kuorin kropan kerran viikossa, mutta olen tehnyt tätä vuosia. Yllätti tämä tulos kyllä, kasviksia olen syönyt runsaasti ja muutenkin terveellinen ruokavalio nyt.
Olo on paljon virkeämpi myös. -Ap
ok
Sama kokemus! Terveellinen ruokavalio, liikunta ja 2l vettä päivässä. :)
Vierailija kirjoitti:
Minulle jo vanhemmat opetti, että kannattaa kiinnittää huomiota päivittäiseen aktiivisuuteen, ruokavalioon ja lihaskuntotreeneihin. Ja hah, ikää 44v eikä tietoakaan selluliitistä.
Mulla ikää 52, eikä ollenkaan selluliittia. En ole koskaan harrastanut liikuntaa.
Minulla ei ole sokerin välttely auttanut. Aion seuraavaksi testata faskia-harjoituksia kun se joidenkin mukaan auttaisi.
Uudistin*