Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hah, selluliitti kadonnut

Vierailija
26.08.2020 |

En ole syönyt sokeria kolmeen viikkoon, paitsi marjojen ja hedelmien muodossa. Uudistan ruokavalion kokonaan. Lisännyt vähän liikuntaa, en kyllä paljoa, mutta en ole laihtunut. Katsoin tuossa auringonvalossa peppua ja ei merkkiäkään selluliitista. Tämä ei ollut tavoitteeni, terveyssyyt ennemminkin, mutta mukavaa! Suosittelen muillekin höttöhiilareiden minimointia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistin*

Vierailija
2/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on pahin myrkky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se toimii sinulla se toimii kaikilla?

Minulla tuohon riitti raskaus, joten nyt kaikki naiset hankkiutumaan raskaaksi :D

Vierailija
4/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa se voi noilla keinoilla jo vähentyäkin. Hurja temppu kyllä! Teitkö mitään muuta, kuorintaa, hierontaa?

Vierailija
5/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jo vanhemmat opetti, että kannattaa kiinnittää huomiota päivittäiseen aktiivisuuteen, ruokavalioon ja lihaskuntotreeneihin. Ja hah, ikää 44v eikä tietoakaan selluliitistä.

Vierailija
6/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiilaria saa myös muualta kuin sokerista nimenomaan höttöhiilaria

Vierailija
7/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mullakaan tietyssä kulmassa näy, mutta tallella ovat, kun esim. puristaa.

Vierailija
8/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olo muuten muuttunut?

Vierailija
9/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, luulin otsikosta, että tämä oli jokin sianjättötapaus.

Vierailija
10/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätäkin aloitusta pitää alapeukuttaa?

Vierailija
11/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerit ja alkoholi minimiin, runsas veden ja kasvisten syönti, runsas liikunta, vältetään istumista, kiivahietonta 10-20 min joka päivä, ja selluliitti häviää!

Bbc:n ohjelmassa kokeiltiin eri ryhmillä eri selluliittihoitoja. Mikään muu ei ollut tehokasta, paitsi kuivaharjaus ja liikunta ja ruokavalio.

Kuivaharjauksella saatiin hämmästyttävän hyviä tuloksia. Todistetusti.

Vierailija
12/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuohon riitti raskaus, joten nyt kaikki naiset hankkiutumaan raskaaksi :D

En kyllä mielestäni antanut ymmärtää, että se toimii kaikille. Toimii tai ei, sen näkee kokeiluyrityksen jälkeen.

Kuorin kropan kerran viikossa, mutta olen tehnyt tätä vuosia. Yllätti tämä tulos kyllä, kasviksia olen syönyt runsaasti ja muutenkin terveellinen ruokavalio nyt.

Olo on paljon virkeämpi myös. -Ap

Vierailija
13/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä mielestäni antanut ymmärtää, että se toimii kaikille. Toimii tai ei, sen näkee kokeiluyrityksen jälkeen.

Kuorin kropan kerran viikossa, mutta olen tehnyt tätä vuosia. Yllätti tämä tulos kyllä, kasviksia olen syönyt runsaasti ja muutenkin terveellinen ruokavalio nyt.

Olo on paljon virkeämpi myös. -Ap

ok

Vierailija
14/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus! Terveellinen ruokavalio, liikunta ja 2l vettä päivässä. :)

Vierailija
15/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jo vanhemmat opetti, että kannattaa kiinnittää huomiota päivittäiseen aktiivisuuteen, ruokavalioon ja lihaskuntotreeneihin. Ja hah, ikää 44v eikä tietoakaan selluliitistä.

Mulla ikää 52, eikä ollenkaan selluliittia. En ole koskaan harrastanut liikuntaa.

Vierailija
16/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sokerin välttely auttanut. Aion seuraavaksi testata faskia-harjoituksia kun se joidenkin mukaan auttaisi.