Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mitenkään saada sairaslomaa kun lemmikki joudutaan lopettamaan?

Vierailija
15.09.2013 |

Olen palveluammatissa ja joudun kohtaamaan asiakkaita kasvotuste.

Olen erittäin herkkä ja pitkäitkuinen ihminen.

onko kukaan saanut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 21:00"]

Eläin on eläin... ei siihen saa samanlaista kontaktia kuin ihmiseen. Ja onhan lapsi nyt jotain ihan muuta, itse sen tehnyt! se on osa vanhempiaan.

Toki se varmasti pahalle tuntuu kun lemmikki kuolee tai lopetetaan mutta ei se sairausloman asia ole. 

[/quote]

Siis adoptiolapsen kuolema ei ole yhtä koskettava? Onko tuo viesti ymmärrettävissä näin?

Vierailija
22/25 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan akvaarion,johon sata kalaa.Paljonkohan saisi saikkua,kun peräkanaa kuolevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voin sanoa ihan anonyymisti, että jos minun vastaanotolleni joku tulee ruinaamaan sairauslomaa lemmikin kuoleman takia, niin ei tipu.

Toisen ihmisen kuolemakaan ei ole syy saada sairauslomaa, ainoastaan jos se aiheuttaa stressireaktion, niin tottakai silloin kirjoitetaan. Oman puolison tai lapsen poismeno on ymmärrettävää.

Mutta mieti nyt ap ihan oikeasti! Onko todellakin niin, että jos viet koirasi lopetettavaksi, katsot, että sinulla on oikeus palkkaasi ja siihen, että muut tekevät työsi?

Voipi myös olla, että terveyskeskuksesta ei tipu edes aikaa moiseen sairauslomapyyntöön.

Vierailija
24/25 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan aidosti ihmetyttää ihmisten kylmyys tässä asiassa. Kukaan ei voi toiselle sanella, että mitä saa surra ja kuinka paljon. Jos ap ei suoriudu töistään, koska suree niin kovasti lemmikkiään, niin kyllä siinä on ehdottomasti sairausloman paikka. Toiset meistä ovat tunteellisempia kuin toiset.

Vierailija
25/25 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lomaa...sis vuosilomaa...

Suru ei ole sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi