Olen elämäntapatyötön, kysy mitä haluat
Kommentit (18)
Miten selviät työkkärin höykkyytyksestä, karensseista ja muusta hiillostuksesta?
Millä elät?
Onko puhelinmyyjien naruttamisfantasiat mielestäsi hauskoja?
Eipä mulla kysyttävää ole mutta nyt kun tilaisuus tuli, täytyy kiittää sinua uhrauksestasi isänmaasi ja työtätekevän luokan puolesta.
Olemalla vapaaehtoisest työtön, annat jollekin työhalukkaalle mahdollisuuden päästä töihin.
Ansaitsisit korotuksen työttömyyskorvauksesi tasoon :-)
Mitä kannattaa tehdä silloin, kun on tylsää (eikä voi urheilla)? Mitkä ovat lempiruokiasi, joita voi ite tehdä kotona?
Miltä tuntuu olla veronmaksajien elättinä?
Onko työkkäri yrittänyt tappaa sinutkin pakottamalla sinut työkokeiluun koronan aikana?
Minut pakotettiin, sain koronan, ja menin työkkäriin ja köhin keskustelun aikana useita kertoja. Sitten sanoin, että sain koronan teidän takia.
Akka alkoi huutamaan ja itkemään ja vaati minun mennä pois. :D Nyt se kuolee, kun se on boomeri. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko työkkäri yrittänyt tappaa sinutkin pakottamalla sinut työkokeiluun koronan aikana?
Minut pakotettiin, sain koronan, ja menin työkkäriin ja köhin keskustelun aikana useita kertoja. Sitten sanoin, että sain koronan teidän takia.
Akka alkoi huutamaan ja itkemään ja vaati minun mennä pois. :D Nyt se kuolee, kun se on boomeri. :D
Auta armias mikä keino välttää työntekoa :-)
Kun menette työkkäriin tai työhaastatteluun, yskikää niin perusteellisesti ja niistäkää nenäänne ahkerasti.
Laittakaa villapaitaa ja fleeceä päälle ja hikoilkaa kuin pienet siat.
Kröhikää ja pyyhkikää hikeä samalla paskaisella rätillä johon välillä niistätte.
Krooh, on mulla hygienapassi ja voisin köh köh aloittaa työt vaikka välittömästi. Antakaa mulle kintaat ja lapio, missä ne työkaverit on että pääsee tutustumaan.
Ap täällä toinen moinen. Eikös olekin mukavaa elää yhteiskunnan huipulla?
T: Tieten työtön
Se on niin laiska, ettei viitsi edes vastata.
Vierailija kirjoitti:
Miten selviät työkkärin höykkyytyksestä, karensseista ja muusta hiillostuksesta?
Millä elät?
Jos on tarpeeksi kauan ollut työttömänä, osaa puhua ja ikääkin löytyy niin työkkärin ahdistelut ovat hyvin minimaalisia ja harvoja.
Tiesitkö että antiikin maailmassa jouten olivat ainoastaan yhteiskunnan älyköt ja kirkkain eliitti?
ootko sinkku?