Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan Espoossa kestää päästä koronatestiin?

Vierailija
25.08.2020 |

Soitin takaisinsoittopalveluun eilen aamupäivällä eikä vieläkään ole soitettu takaisin. Mitenköhän pitkälle näytteenotto mahtaa mennä....ja tulokset. Onkohan ensi viikkokin pilalla, jos tässä sattuu paranemaan ennen testituloksen tuloa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/9 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä samaa, vastuutonta liikkua ihmisten ilmoilla, mutta jos tässä vointi paranee, niin uskallanko lähteä liikenteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaolossa sain Helsingissä tänään yorstaiksi ajan. Eli sitä kautta eikä soittamalla varmaan kannattaa aika varata.

Vierailija
4/9 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaolossa sain Helsingissä tänään yorstaiksi ajan. Eli sitä kautta eikä soittamalla varmaan kannattaa aika varata.

Hyvä vinkki, koitankin sieltä. En yhtään luota siihen että takaisinsoitosta soitetaan takaisin. Ikinä. 

Vierailija
5/9 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne soittaa ja kotona käskevät pysymään.

Vierailija
6/9 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein omaolo-testin, mutta kuntavalikossa ei ollut kotikuntaani Espoota. Eli sitä kautta ei voi varata testiaikaa espoossa. On vaan odotettava takaisinsoittoa.

Ap

Vierailija
7/9 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestit hoidetaan Hus-alueella kuntakihtaisesti. Keväällä jouduin viimeksi käymään testissä. Vantaalaisena olisin saanut ajan viikonlopuksi, mutta espoolaisena piti odottaa maanantaihin. Silloin sentään takaisinsoitto tuli saman päivän aikana. Nyt voi takaisinsoitto tulla vasta kaksi päivää soitosta. Mutta mitenköhän kauan kestää testiin pääsy siitä takaisinsoitosta saatikka tulokset... no kun on oireinen, pitää joka tapauksessa pysyä kotona. Mutta jos ehtiikin parantua ennen tuloksia, pitääkö silti vaan himmailla himassa? Opetusalalla olen. En voi tehdä etänä.

Ap

Vierailija
8/9 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sunnuntaiaamuna, soitto takas tuli noin neljän aikaan ja sain ajan testiin Jorviin maanantai-iltapäiväksi. Nyt odottelen tuloksia.

Vierailija
9/9 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronatestit hoidetaan Hus-alueella kuntakihtaisesti. Keväällä jouduin viimeksi käymään testissä. Vantaalaisena olisin saanut ajan viikonlopuksi, mutta espoolaisena piti odottaa maanantaihin. Silloin sentään takaisinsoitto tuli saman päivän aikana. Nyt voi takaisinsoitto tulla vasta kaksi päivää soitosta. Mutta mitenköhän kauan kestää testiin pääsy siitä takaisinsoitosta saatikka tulokset... no kun on oireinen, pitää joka tapauksessa pysyä kotona. Mutta jos ehtiikin parantua ennen tuloksia, pitääkö silti vaan himmailla himassa? Opetusalalla olen. En voi tehdä etänä.

Ap

Ohjeen mukaan pitäisi olla kotona. Itse olen opettaja ammattikoulussa ja pidin sen ajan etäopetusta kunnes sain koronatestin tuloksen. Joka siis oli negatiivinen. Oireita ei mulla ollut kuin nuha ja lievä kurkkukipu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä