Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lentomatkusteluusi nähden, olisitko valmis tukemaan Finnairia verovaroista?

Vierailija
25.08.2020 |

En ole koskaan edes ollut lentokoneessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomi elää viennistä, niin jonkin verran olen valmis tukemaan meidän lentoyhtiötä ja lentoinfran ylläpitämistä.

Vierailija
2/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain!

Vierailija
4/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomi elää viennistä, niin jonkin verran olen valmis tukemaan meidän lentoyhtiötä ja lentoinfran ylläpitämistä.

Tämä.

Vierailija
5/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

400.000 työtöntä kun Finnair ja muu matkailu sakkaa

Ei ole kyse vain Finnairista vaan koko Suomesta

Vierailija
6/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin tuo YT-uutinen ei ole hyvä, jos siis irtisanonut ovat nimenomaan maan päällä toimivaa henkilöstöä. Olisi kiva jos ne tyypit, jos ne tyypit jotka huoltavat koneet, olisivat motivoituneita ja levänneitä.

Vierailija
7/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan lennä (3 edestakaista lentoa viimeisen 10 vuoden aikana), mutta pidän tärkeänä, että Suomessa on yksi oma lentoyhtiö. Jos jäämme kansainvälisten yhtiöiden varjoon, olemme täällä pussinperällä aika kärjessä, kun reittejä joudutaan karsimaan. Tällä hetkellä, tai siis normaalioloissa, meillä on etunamme Finnairin laajat reitit Aasiaan, joita hyödyntävät myös muiden maiden matkustajat. Myös tavaraliikenteestä iso osa hoituu lentäen. Toki voi miettiä tarvitaanko ylipäänsä niin paljon tavaraa esim. Aasiasta Suomeen, mutta se on jo eri case. Ruokaa ainakin pitää kuljettaa eikä kaikki ruoka kestä merikuljetusta.

Finnairin tukeminen verovaroin on varmasti järkevää, jos muita keinoja ei löydy. Onhan koronatukea myönnetty vähemmän kriittisillekin yrityksille. Toki jossain kohtaa pitää tehdä päätös elvyttämisen lopettamisesta, jos potilas ei itsekseen osoita mitään toipumisen merkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän