Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia huhuja sinusta on levitetty?

25.08.2020 |

Minun huhuttiin olevan kuollut.
Olin töissä toisella paikkakunnalla ja lapset olivat pieniä, joten en liikkunut muutamaan vuoteen entisissä porukoissani.
Kun sitten muutaman vuoden kuluttua lapset oli jo vähän isompia, aloin taas käydä oman alani tapahtumissa. Tuntui omituiselta ja epätodelliselta, kun iloisen tervehdyksen sijaan tutut ja kollegat parahtivat ensi sanoikseen: ekö sä olekaan kuollut? Osa näytti jopa lievästi pelästyneeltä.
Tästä ylösnousemuksestani kului vielä muutama vuosi ennen kuin jonkin kampanjan mainoksesta tajusin, että kirpputorilta ostamissani ja ahkerasti käyttämissäni kirjekuorissa oli ollut Syöpäyhdistyksen logo.

Kommentit (3)

1/3 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini tuolla samalla paikkakunnalla alkoi seurustella itseään 22 vuotta vanhemman ja kahdesti eronneen miehen kanssa. Hän tuli raskaaksi.

Tästä lähti liikkeelle huhu, että hän synnytti kaksoset, jotka molemmat kuolivat.

Tosiasiassa pariskunnan ensimmäinen lapsi syntyi ja myöhemmin syntyi vielä 2 muuta.

Nyt aloin miettiä, oliko meidän työpaikkamme tai koko paikkakunta sellainen, josta lähti juoruja leviämään. Jouduin nimittäin itse oikomaan huhua kaksosten kuolemasta, kun tiesivät että E. on työkaverini ja tunnen myös hänen miehensä.

Vierailija
2/3 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen saatananpalvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex levitti aikoinaan valheita joiden mukaan olisin ollut vankilassa, sekä että suhteemme kuulemma päättyi siihen kun petin häntä. Olin toki myös muutenkin joka toiselle miehelle toosaani jakava jakorasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi