Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puen päälleni 40-v juhliin?!!!!

Vierailija
13.09.2013 |

Juhlat ovat ilmeiesti rennot, karaokea. grillirruokaa... mutta naisena tietenkin mietin että mitä sinne voisi laittaa. En kuitenkaan halua olla ali/ylipukeutunut. 

Olisko hyvä tiukat farkut vai hame ja legginssit!!!

Mä oon niin huono tällasissa jutuissa :(

Ja minkälaisen yläosan laittaisin?

Musta nahkatakki vai sinivalkoraidallinen jakku???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tarkene hameessa, niin laita housut tai hame + sukkahousut. Ei hame + pitkät kalsarit. Ota nahkatakki mukaan illan viilenemistä varten.

Vierailija
2/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne on rennot juhlat, niin sinne voi varmasti laittaa lähes mitä vaan. mikä on sun tyyli ja mistä tykkäät ja missä viihdyt itse - se ratkaisee paljon. Onko juhlat kotona, mökillä, ravintolassa...?

Jos ollaan jossain mökillä grillaamassa, niin hame ja legginsit varmasti ok. Jos kaupungissa ja ravintolassa, tai tarkoitus on lähteä ravintolaan jatkoille, niin tiukat farkut, korkokengät ja musta nahkarotsi kuulostaa hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI legginsejä, EI.

Vierailija
4/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUAAA! Auttakaa te muotitietoiset tyylitaiturit! Täytyykö mennä tanaan kauppaan myyjien kanssa neuvottelemaan??

Vierailija
5/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ideoita minkälianen yläosa olisi hyvä hameen tai farkkujen kanssa. siis paitaa ajattelin. Onkohan hihaton liian kylma ja paljastava. Paikalle pääseen vasta 20.00 aikaan. Korkkarit ajattelin laittaa. Jossakin julkisessa mökintapaisessa ne juhlat ovat. 

Haluaisin kokeilla irtoripsiä. En oo niitä koskaan käyttänyt. Millaisia kokemuksia teillä on niistä. Miten ne pysyy ja onko helppo laittaa?

Vierailija
6/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...please, ei legginsejä. Hame paras, piukat farkutkin menee, jos on korkoa kengissä...

mies

Vierailija
7/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vaikea auttaa, kun ei tiedä, mikä on sun tyyli, kropan muoto yms.

Mä voisin kuvitella laittavani mustat kapealahkeiset housut/farkut, korkokengät ja tän tyyppisen topin: http://www.esprit.fi/naisten-t-paidat/satiini-trikoopaita-093EO1K036_397

Sitten se nahkarotsi mukaan, jos on viileetä, sitä voi pitää ikään kuin jakkuna. Jos lämmintä, oot ainakin sisällä topilla.

Vierailija
8/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 10:05"]

Onko ideoita minkälianen yläosa olisi hyvä hameen tai farkkujen kanssa. siis paitaa ajattelin. Onkohan hihaton liian kylma ja paljastava. Paikalle pääseen vasta 20.00 aikaan. Korkkarit ajattelin laittaa. Jossakin julkisessa mökintapaisessa ne juhlat ovat. 

Haluaisin kokeilla irtoripsiä. En oo niitä koskaan käyttänyt. Millaisia kokemuksia teillä on niistä. Miten ne pysyy ja onko helppo laittaa?

[/quote]

Irtoripsien laittaminen on rasittavaa... ainakaan minä en tykkää yhtään (ja tähän tulee kohta vaikka kuinka moni kertomaan, kuinka helppoa se on. No ei ole mulle). Mutta kyllä ne paikalleen saa kun jaksaa ähertää, se, miten siististi ja kuinka lähelle omia ripsiä ne sitten asettuvat, onkin sitten eri juttu. Mulla kokemusta vain siis nauhassa olevista irtoripsistä, yksittäisiä tupsuja en ole testannut.

Vierailija
9/9 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja 170 cm pitkä. Pukeudun trendikkäästi. Mutta nämä tällaiset juhlat ovat aina olleet ongelma mulle. Jännitän hirveästi että yli tai alipukeudun. Varsinkin kun näistä juhlista en tunne muita kuin juhlakalun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän