Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihan hirveitä ne au pairien perheet tässä uudessa kaudessa!
25.08.2020 |
Siis tässä Hollannin versiossa.Tuli ihan omat muistot mieleen, tosin olin Italiassa. Perhe oli ihan järkky.
Etenkin se nainen, jolla oli se yksi lellitty tytär 😅
Kommentit (3)
Eikö sitä ole inhottava kuunnella, jos siellä puhutaan hollantia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Miltä kanavalta tää tulee? Vai onko Areenassa, kuten suomi-aupairit?[/quote
Areenasta katsoin.
Ap
Alue: Aihe vapaa
Miltä kanavalta tää tulee? Vai onko Areenassa, kuten suomi-aupairit?