Jutteleeko teidän teinit teille idoleistaan?
Meillä 13v tyttö jaksaa "jankuttaa", miten ihana mikäkin Adam tai Misfits tai BJ on.
Hymyilyttää ihan miten tuo "olevinaan niin nuori nainen" voikin olla niin ehdoton ja naiivi jutteluissaan.
Kiitollinen toki olen siitä, että hehkuttaa näistä idoleistaan vielä meille vanhemmillekin..vaikkakin jatkuvalla syötöllä. =)
Kommentit (3)
Ei jauha eikä puhu. Meidän teineillä ei ole sellaisia idoleita. Tykkäävät kyllä jostain musasta tai näyttelijöistä, mutta eivät ne niiiiin tärkeitä ole. Ovat muutenkin aika jalat maassa molemmat.
Jotkut heidän kaverinsa kuvittelevat edelleen, että heistä tulee seuraava Anna Abreu tms. Se on jo lähinnä säälittävää, varsinkin kun eivät ole musikaalisesti yhtään lahjakkaita ja lisäksi ovat niin ujoja, etteivät saa sanaa suustaan.
Juu, poika pelaa jääkiekkoa ja paljon jutellaan lajista perheessämme, myös niistä suosikkipelaajistaan. Ei missään nimessä itse kuvittele olevansa seuraava Ovetskin, mutta toki häntä ihailee (kuten monia muitakin kiekkoilijoita) ja jaksaa katsoa tämän parhaita tilanteita videoilta kerta toisensa jälkeen (ja esitellä niitä minulle myös).
Kyllä ja paljon. Tehnyt sitä koko ikänsä. ensin vaan ne idolit olivat muumeja, nyt (15 v) bändejä.