Kertokaa rukousvastauksia
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Menestysuskonto on loistava konsepti. Kun saat jollain tavalla järjettömästi mammonaa jumala tietysti pitää sinusta. Jos et saa et ole miellyttänyt jumalaa tarpeeksi. Puhdasta narsismia.
Kyllä tossa pitää tehdä Herran tahtoa että saa niitä siunauksia. Narsismi ei ole sitä. Se sulta unohtui tosta kaavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa myös miksi juuri Virpin syylä ja Anteron rahahuolet ovat Herran huomion arvoisia, mutta ei Ugandassa joukkora.skatun 9v.-tytön HIV?
Mitä sinä olet tehnyt auttaaksesi jälkimmäistä?
Ap
Hyvä kysymys. Ihmiset syyttävät usein Jumalaa omista tai muiden ihmisten pahoista teoista, mutta eivät tee itsekään asialle mitään. ERI
Jos voisin, minä parantaisin 9v. Ugandalaistytön HIV:n. Mutta valitettavasti en voi. Herra käsittääkseni voisi, muttei halua.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole uskova.
Olenpas, uskon Jeesukseen. Kokonaan eri asia sinun pieni käsityskykysi uskovista ihmisistä, sille en voi mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa myös miksi juuri Virpin syylä ja Anteron rahahuolet ovat Herran huomion arvoisia, mutta ei Ugandassa joukkora.skatun 9v.-tytön HIV?
Ap
Hyvä kysymys. Ihmiset syyttävät usein Jumalaa omista tai muiden ihmisten pahoista teoista, mutta eivät tee itsekään asialle mitään. ERI
Jos voisin, minä parantaisin 9v. Ugandalaistytön HIV:n. Mutta valitettavasti en voi. Herra käsittääkseni voisi, muttei halua.
Mikäs hyvä jumala muka se sellainen on, joka ei auta pientä tyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni seurakunnassakin on saanut rukousvastauksia. Esim jalkoja kasvanut pidemmäksi, kultahippuja ilmestynyt tyhjästä, rahaa ilmestynyt tilille, teleportaatiota, syöpä hävinnyt, kännykkä saanut lisävirtaa kun oli melkein tyhjä.
Mutta onko amputoitu jalka kasvanut takaisin?
Ja rahan yhtäkkinen ilmestyminen tilille? Mistä se raha tuli? Laittomasti tietenkin!Ei ollut amputoitu jalka. Pikkasen lyhyempi vain.
Ja siinä tiliotteessa oli joku kiinalainen nimi jota kyseinen kaveri ei edes tuntenut.
Jos amputoitu jalka kasvaisi takaisin, se olisi ihme. Jalan pituuden korjaa lonkan asentoa kääntämällä.
Ja jos Herra ottaa toisen tilitä luvatta rahaa, kyseessä on varkaus!
Ei kyllä jalka kasva kääntämällä lonkan asentoa. Oletpas lapsellinen.
Ja nopeasti googlaamalla löysin monta tapausta joissa amputoitu jalka on kasvanut takaisin
Esim tämä https://en.m.wikipedia.org/wiki/Miracle_of_Calanda
Viedessäni vanhaa autoani ostajalleen rukoilin, ettei se laukeaisi kesken matkan. Perille päästiin ja sain siitä sen sovitut 200 euroa - kyllä kannatti rukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikäs hyvä jumala muka se sellainen on, joka ei auta pientä tyttöä?
Ehkä Jumala on tehnyt tuollaisen tilanteen sen takia että sinä auttaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni seurakunnassakin on saanut rukousvastauksia. Esim jalkoja kasvanut pidemmäksi, kultahippuja ilmestynyt tyhjästä, rahaa ilmestynyt tilille, teleportaatiota, syöpä hävinnyt, kännykkä saanut lisävirtaa kun oli melkein tyhjä.
Hitto kun vaan unohdettiin joka kerta dokumentoida tilanne jollain tapaa!
T. Hajamielisten srk
Ei uskovaiset rukoile vain sen vuoksi, että se pitäisi dokumentoida jollakin tavalla ja todistaa muille ihmisille. Vaan sen vuoksi rukoillaan, että halutaan saada Jumalalta apua tai muuten vain puhua Jumalalle.
Minun rukouksiini on vastattu monella tapaa. Olen parantunut esim. sairaudesta ilman lääkäreitä ja lääkkeitä. Se mitä muut siitä ajattelevat tai uskooko siihen joku vauvapalstala, on minulle ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huono kysymys. Iso kirja sanoo, ettei hiuskaan putoa hänen tietämättään. Hän siis tietää, kun Ugandassa joukko*aiskataan tyttöä mutta ei tee mitään.
Minä en voi olla joka paikassa yhtä aikaa kuten hän enkä voi tietää kaikkea kuten hän. Jos tietäisin esim tuostakin *aiskauksesta, ja olisin vieläpä kaikkivoipa niin tietenkin estäisin sen. Hän ei vaivaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko amputoitu jalka kasvanut takaisin?
Ja rahan yhtäkkinen ilmestyminen tilille? Mistä se raha tuli? Laittomasti tietenkin!Ei ollut amputoitu jalka. Pikkasen lyhyempi vain.
Ja siinä tiliotteessa oli joku kiinalainen nimi jota kyseinen kaveri ei edes tuntenut.
Jos amputoitu jalka kasvaisi takaisin, se olisi ihme. Jalan pituuden korjaa lonkan asentoa kääntämällä.
Ja jos Herra ottaa toisen tilitä luvatta rahaa, kyseessä on varkaus!Ei kyllä jalka kasva kääntämällä lonkan asentoa. Oletpas lapsellinen.
Ja nopeasti googlaamalla löysin monta tapausta joissa amputoitu jalka on kasvanut takaisin
Esim tämä https://en.m.wikipedia.org/wiki/Miracle_of_Calanda
"there is no documentation or witness accounts confirming his leg was ever gone."
Että se siitä ihmeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun vaan unohdettiin joka kerta dokumentoida tilanne jollain tapaa!
T. Hajamielisten srk
Ei uskovaiset rukoile vain sen vuoksi, että se pitäisi dokumentoida jollakin tavalla ja todistaa muille ihmisille. Vaan sen vuoksi rukoillaan, että halutaan saada Jumalalta apua tai muuten vain puhua Jumalalle.
Minun rukouksiini on vastattu monella tapaa. Olen parantunut esim. sairaudesta ilman lääkäreitä ja lääkkeitä. Se mitä muut siitä ajattelevat tai uskooko siihen joku vauvapalstala, on minulle ihan sama.
Mutta miksi Herra valitsi parantaa juuri sinun, todennäköisesti lievän, tautisi, muttei mainittu Ugandalaistyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Menestysuskonto on loistava konsepti. Kun saat jollain tavalla järjettömästi mammonaa jumala tietysti pitää sinusta. Jos et saa et ole miellyttänyt jumalaa tarpeeksi. Puhdasta narsismia.
Samaa mieltä, vaikka Jumalaan uskonkin. Tuollaiset uskonnot ja suuntaukset on pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä sinä sen tiedät, että ei halua? Mistä sinä sen tiedät, voiko se 9-vuotias tyttö joskus parantua?
Mulle on tapahtunut monia pieniä asioita, jotka usein unohtuu.
Mutta mieleen tulee se kun bensavalo jo vilkkui eikä mulla ollut rahaa. Katsoin kukkarosta eikä ollut kuin pieniä kolikoita.
Ajattelin että no, kyllä Jeesus musta huolta pitää.
Katsoin hetken päästä uudestaan ja kukkarossa oli vitosen seteli. Sillä sain bensaa niin pitkälle että tuli taas rahaa tilille.
Ja tämä tosi. Luotan siihen että Jeesus pitää huolta, kun vain annan pitää.
Ei se laita miljoonia tilille jos pyydän, vaan se huolehtii siitä että kaikki aina järjestyy, tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä sinä sen tiedät, että ei halua? Mistä sinä sen tiedät, voiko se 9-vuotias tyttö joskus parantua?
Jos kaikkivoipa jotain haluaa, niin sitten niin olisi.
Mikä herättää kysymyksen, että miksi Herra on tytön tuollaiseen tilanteeseen edes laittanut. Ja huomautan, että Hän on tiennyt mitä tulee tytölle tapahtumaan ennenkuin ensimmäistä atomiakaan oli luotu. Eikä puutu asiaan.
Ehkä ugandalaiset ovat niin syntinen kansa etteivät nauti Jumalan myötätuntoa.
Varmaan ahkera ja kunniallinen kansa olisi jo keksinyt parannuksen aidsiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tapahtunut monia pieniä asioita, jotka usein unohtuu.
Mutta mieleen tulee se kun bensavalo jo vilkkui eikä mulla ollut rahaa. Katsoin kukkarosta eikä ollut kuin pieniä kolikoita.
Ajattelin että no, kyllä Jeesus musta huolta pitää.
Katsoin hetken päästä uudestaan ja kukkarossa oli vitosen seteli. Sillä sain bensaa niin pitkälle että tuli taas rahaa tilille.
Ja tämä tosi. Luotan siihen että Jeesus pitää huolta, kun vain annan pitää.
Ei se laita miljoonia tilille jos pyydän, vaan se huolehtii siitä että kaikki aina järjestyy, tavalla tai toisella.
Oliko seteli siis varastettu vai väärennetty?
Miksi nämä lapsista huolissaan olijat ei kuitenkaan kuulosta kovin sydämellisiltä ihmisiltä, oikein mässäillään omilla kuvitelmilla. Yllättäen naisten ja lasten oikeuksia polkevat maat ovat jotain muuta kuin kristittyjä. Aa, nyt tajusin Ugandan, ateisti onnistui kaivamaan maan jossa myös kristittyjä. Sopii sitten arvailla kumman uskonnon edustajat noita puuhailee, islam vai kristityt, mitäpä lottoatte.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ugandalaiset ovat niin syntinen kansa etteivät nauti Jumalan myötätuntoa.
Varmaan ahkera ja kunniallinen kansa olisi jo keksinyt parannuksen aidsiin.
Miksi keksiä maallinen parannus, kun voi luottaa Luojaan?
Ja jos Herra ottaa toisen tilitä luvatta rahaa, kyseessä on varkaus!