IL: Pikajuoksija Usain Bolt on sairastunut koronaan!!! :(
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/34d961e2-ad60-40c6-9821-690221e…
Tosi kauhea kohtalo. Usain Bolt tullaan muistamaan ennätyksistään ja tuuletuksestaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Saat tämän nyt kuulostamaan siltä kuin Bolt olisi jo kuollut. Itsekkin uskon koronan vaarallisuuteen, mutta on aika todennäköistä että Bolt selviää taudista. Siitä olen kyllä samaa mieltä että taudin jälkeen on noin 50% todennäköisyys ettei tule enää olemaan entisellään.
Ei siihen välttämättä kuole mutta aiheuttaa neurologisia muutoksia, hengitysvaikeuksia jne. joka ammattijuoksijalle melko paha.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Se on nuhakuume!
Olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti.
Te olette hysteerikkoja. Pelkäätte jotain mitätöntä nuhakuumetta, johon on kuollut vain kourallinen ihmisiä.
Ja huom. sairastin koronan huhtikuussa. Se oli nuhakuume.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat tämän nyt kuulostamaan siltä kuin Bolt olisi jo kuollut. Itsekkin uskon koronan vaarallisuuteen, mutta on aika todennäköistä että Bolt selviää taudista. Siitä olen kyllä samaa mieltä että taudin jälkeen on noin 50% todennäköisyys ettei tule enää olemaan entisellään.
Ei siihen välttämättä kuole mutta aiheuttaa neurologisia muutoksia, hengitysvaikeuksia jne. joka ammattijuoksijalle melko paha.
Jos et sattunut tietämään, niin Bolt on lopettanut huippu-urheilun vuosia sitten.
Eikö se oo O-veriryhmää? Toipuu vähin oirein.
Niin? Eikös monta miljoonaa ihmistä jo ole tuohon sairastunut?
Se siitä comebackista, siinä meni suorituskyky.
Mitä sitten? Miljoonat ovat tuon flunssan sairastaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti.
Te olette hysteerikkoja. Pelkäätte jotain mitätöntä nuhakuumetta, johon on kuollut vain kourallinen ihmisiä.
Ja huom. sairastin koronan huhtikuussa. Se oli nuhakuume.
Mulla korona ei aiheuttanut kuumetta tai flunssaa ollenkaan. Päätä särki viikon, ihan kuin joku olisi murskannut lasinsiruja pääkopassani. Haju ja makuaisti katosi täydellisesti pariksi viikoksi ja väsymys oli kova. Oli pakko levätä sen jälkeen, kun oli kävellyt pienet portaat ylös. Kaverini mies taas oli yli kaksi viikkoa 40 asteen kuumeessa ja hän sai keuhkokuumeen. Ja jos joku haluaa tarkempia tietoja, niin me kaikki kaveripiirissämme sairastuneet olemme 35-40-vuotiaita, perusterveitä ja hoikkia/normaalipainoisia.