Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä teidän mielestänne kuulostaa se fakta, että eräs puolituttu uteli olenko täyttänyt jo 40

Vierailija
24.08.2020 |

Vaikka oikea ikäni on 30. Minua luullaan jatkuvasti 2-kymppiseksi ja jotkut jopa nuoremmaksi, kun esim. konnarit ovat kysyneet tuleeko minulle lastenlippu. Minulla on hieman aasialaistyyppiset pyöreähköt kasvot eikä ryppyjä vielä ollenkaan, joten en sinänsä ihmettele noita lastenlippua tarjoavia.

Sen sijaan tämän puolitutun kommentti tuntui melko kummalliselta.

Ja tämä kysymys tuli sen jälkeen, kun tämä puolituttu kertoi vasta pidetyistä 50-vuotisjuhlistaan. Minusta oli todella outoa ottaa yhtäkkiä esille toisen (eli minun) ikä, ja vielä udella tuolla tavalla. Jos ikäni häntä kiinnosti, niin olisi tuon kysymyksen voinut esittää ihan neutraalisti. Kun vastasin hänelle että en, 30 täytin huhtikuussa, hän avasi silmänsä hämmästyneen suuriksi ja tokaisi että ohhoh, ai että vasta 30! Taisin minäkin näyttää aika hämmästyneeltä, kun joku kehtaa noin suoraan yrittää loukata.

Onko tällainen ihan normaalia tänä päivänä? Onko ihmiset ihan yleisesti tuollaisia? Viihdyn niin hyvin omissa oloissani että sosiaaliset kontaktit eivät ole kovin tuttuja enää 😁

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli se fakta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan