Rajoitus onkin 500, ei 50, yleisötilaisuuksissa siis
Kommentit (9)
Siinä monella nyt alahuuli väpättää kun hetken pääsivät jo tuulettamaan tiukennuksia pöksyt märkinä. Todennäköisesti kuitenkin edessä joten nyt kannattaa käydä joka tilaisuudessa minne mieli vähänkin tekee kun vielä mahdollista.
En silti aio mennä yleisötapahtumiin tänä syksynä. Nytkin 60 % korona-sairaista ei tiedä mistä on taudin saanut, ja suurimmalla osalla oireet on lievät tai ovat kokonaan oireettomia, en halua ottaa sitä riskiä että minä olen yksi niistä harvoista joka saa taudin vakavamman muodon.
Vierailija kirjoitti:
En silti aio mennä yleisötapahtumiin tänä syksynä. Nytkin 60 % korona-sairaista ei tiedä mistä on taudin saanut, ja suurimmalla osalla oireet on lievät tai ovat kokonaan oireettomia, en halua ottaa sitä riskiä että minä olen yksi niistä harvoista joka saa taudin vakavamman muodon.
Miten 60% ei voi tietää kun samaan aikaan sanotaan että 50% on ulkomailta. Kukaan Suomessa tartunnan saaneista kukaan ei siis tiedä mistä tartunta on?
No voi kyynel, mää en muutenkaan käy koskaan näissä tapahtumissa, olen kuluttanut elämääni tietokoneella tähänkin asti ja aion myös jatkossakin, ekstrovertit paniikissa!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 60% ei voi tietää kun samaan aikaan sanotaan että 50% on ulkomailta. Kukaan Suomessa tartunnan saaneista kukaan ei siis tiedä mistä tartunta on?
En tiedä mutta näin sanoi husin lääkäri hesarissa eilen. 3
Kyllä se lopulta taitaa olla 50 henkeä. Avi lopulta päättää.
Kesähessulle kenkää?