Onko sopivaa että päiväkodissa arvotaan perjantaipullo
Kommentit (36)
No miksi ei? Mun mielestä myös päiväkodin työntekijät saavat päättää vapaa-ajastaan ja ottaa alkoholia. Jos toi sopii heille, niin ei se mun mielestä kuulu "asiakkaille".
Onko sopivaa, että päiväkodissa olevan lapsen vanhempi osallistuu perjantaipullon arvontaan työpaikallaan ?
Perjantaipullo, tuttipullo jossa aitoa maitoa
Jos se on henkilökunnan kesken, niin mikäs siinä. Pitäisivät ihan sisäpiirin tietona ainoastaan.
Sulkemisajan jälkeenkö? No, jos ei henkilökunta parempaa ryypiskelypaikkaa keksi, niin käyhän tuokin.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei? Mun mielestä myös päiväkodin työntekijät saavat päättää vapaa-ajastaan ja ottaa alkoholia. Jos toi sopii heille, niin ei se mun mielestä kuulu "asiakkaille".
Ei tuo minuakaan henk.koht. haittaa, mutta kyllä siinä varmaan jotain lakeja rikotaan, jos työpaikalle jäädään juomaan.
Jos ei lapset arvontaan osallistu, niin ihan yhtä ok, kuin missä tahansa muussakin työpaikassa. Päiväkodin "tädit" taitavat jopa saada vanhemmilta viiniä ja alkoholillista glögiä joululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä luin että "avataan" :'D
Niin minäkin ja sen kyllä huomaa noista aiemmista viesteistäni 😂
Mitä väliä, jos/kun lapset ei sitä huomaa :D samalla logiikalla ei ne lasten vanhemmatkaan saisi osallistua työpaikallaan sellaisiin...
Sepä vasta olisikin kun henkilökunta jäisi päiväkotiin sulkemisen jälkeen kierrättään perjantaipulloa 😂
On sopivaa, kunhan sitä ei mainosteta ulkopuolisille ja pullon sisältö juodaan vapaa-aikana ja eikä yhdellä kerralla. Suosittelen mietoja juomia, ei esim Kossua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luin että "avataan" :'D
Niin minäkin ja sen kyllä huomaa noista aiemmista viesteistäni 😂
Minä mietinkin, että miksi joku nyt provoaa noin, että kyllä nyt kaikkien täytyy tajuta, että sitä voittoa tarvitse siellä päiväkodissa juoda :D
Meillä ainakin on kossupullo joka perjantai jaossa. Kerätään pari euroa jokaiselta kolikoita purkkiin ja joku käy ostamassa.
Kiva perinne ja jännittävää odottaa osuuko arpa omalle kohdalle.
Juurihan jossain Vantaalla tms. oli päikyn henkilökunta kosteissa tunnelmissa jäänyt työajan jälkeen juhlimaan. Ei ole mielestäni varhaiskasvattajalle missään olosuhteissa soveliasta toimintaa.
Jos se auttaa kestämään paremmin niitä kiljuvia tenavia
Aivan sopivaa, kunhan se tehdään vain henkilökunnan kesken henkilökunnan tiloissa. Tosin moni vanhempi voisi ilahtua jos pääsisi mukaan arvontaan.
Ei ole sopivaa. Ellei kyse ole jostain limupullosta.