Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies ilkkuu, kun minulla on säästötilillä kodinkoneiden hinnan verran rahaa

Vierailija
24.08.2020 |

Ja jopa suuttui, kun kesällä ei minulla ollut varaa lähteä lomalle. Olisi pitänyt jääkaappirahat tuhlata lomaan ja säästää uudestaan uutta jääkaappia varten.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä kaikilla on joku mies tai nainen joka ilkkuu? :<

Ilkkuminen, vähättely ja kiusaaminen ei kuulu parisuhteeseen. Ei vaikka ne tekis "vaan yhtä" noista. 

Vierailija
2/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle että yleinen suositus säästöissä on kolmen kuukauden vuokra ja elämiskustannukset.

Korona osoitti, että varsinkin yrittäjällä saisi itseasiassa olla säästössä parille vuodelle sama plus kaikki firman kulut, muuten tulee huutoa että "mitäs et varautunut".

Mutta pöhkö mies joka tapauksessa.

Vierailija
4/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä kaikilla on joku mies tai nainen joka ilkkuu? :<

Ilkkuminen, vähättely ja kiusaaminen ei kuulu parisuhteeseen. Ei vaikka ne tekis "vaan yhtä" noista. 

Ehei, vain vauvapalstalaisilla :D

Vierailija
5/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä hyvä ihminen enemmän, niin ei kenenkään tarvi ilkkua. Ja tuollainen mies vaihtoon.

Vierailija
6/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vähän?

Kaikilla ei ole 5000€/kk kuukausituloja.

Vierailija
7/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

> kesällä ei minulla ollut varaa lähteä lomalle. Olisi pitänyt jääkaappirahat tuhlata lomaan ja säästää uudestaan uutta jääkaappia varten.

Olispa ollut tosi halpa loma! Vaan 50 euroa!

Vierailija
8/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ei kannata kertoa miehelle koko totuutta siitä paljonko tilillä on rahaa.

Minun äitini neuvoi aikoinaan, että jokaisella naisella pitää olla 10 000€ salaisella pankkitilillä, koska ikinä ei voi tietää, mitä ongelmia miehen kanssa tulee.

Ja kaikki yhteiset pankkitilit on sulaa hulluutta.

Miehesi vaikuttaa olevan sieltä tahvommasta päästä, aina kannattaa pitää omia puoliaan asioissa ja etenkin raha-asioissa.

Vierailija
9/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> kesällä ei minulla ollut varaa lähteä lomalle. Olisi pitänyt jääkaappirahat tuhlata lomaan ja säästää uudestaan uutta jääkaappia varten.

Mistä uuden jääkaapin 50 eurolla? Jotkut ennemmin panostaa niihin kestäviin kodinkoneisiin kuin kahden yön lomaan hikisessä hotellissa.

Vierailija
10/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eksä tienasi puolet enemmän kuin minä ja olimme sopineet maksut tulojen suhteessa, kuitenkin kun minä pihistelin omista menoistani ja sain rahaa säästöön, hän oli sitä mieltä että minun pitäisi maksaa enemmän yhteisiä kuluja kun kerran säästöönkin saan ja hänelle ei jäänyt säästöön.. ei kai jäänyt kun söi ulkona ja shoppaili harvase viikko.

Vierailija
11/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä uuden jääkaapin 50 eurolla?

Älä pelleile! Käytetyn jääkaapin saa torilta 50 eurolla. Itsellä on sellainen, ja saman maksanut astianpesukone. Uuden jääkaapin saa muuten verkkokaupasta alle 150 eurolla, joskus on tarjous alle 100 euroa.

Vierailija
12/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se sun säästöistä ilkkuu? Eikö itse saa säästettyä?

Mulla on myös säästämisen taito, mies saa tuhlattua kaiken heti ja tuntuu et on oikeasti kateellinen ja jopa aidosti vihainen kun saan säästöön. Miehellä on jopa hieman suuremmat tulot, ei vaan osaa ajatella edes huomiseen. Mä laitan säästöön kaiken "ylimääräisen", pihistelen ruuasta, ostan punalaputettuja pakastimeen, vaatteet kirpparilta, ompelen ja remontoin maksusta ja myyn tarpeetonta tavaraa koko ajan.

Jos mulla on rahaa, niin ukko on kinuamassa kun tarvii sitä tätä ja tota ja velkaakin on.

En ole suhteessa valehtelun kannalta, mutta oon ratkaissut asian niin että esitän miehelle että tilit on tyhjänä ja käteinen aina piilossa.

Vierailija
13/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten ottaa mieheltä vuokraa uuden jääkaapin käytöstä, jos joudut ostamaan sen yksin. 

Vierailija
14/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelleile! Käytetyn jääkaapin saa torilta 50 eurolla. Itsellä on sellainen, ja saman maksanut astianpesukone. Uuden jääkaapin saa muuten verkkokaupasta alle 150 eurolla, joskus on tarjous alle 100 euroa.

Jotkut haluavat panostaa kunnon laitteisiin, jotka kestää pitempään kuin 2 vuotta. Käytettynä ostettu on kuin ostaisi sian säkissä.

Vierailija
15/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluavat panostaa kunnon laitteisiin, jotka kestää pitempään kuin 2 vuotta. Käytettynä ostettu on kuin ostaisi sian säkissä.

Ei niillä mitään eroa ole!

Vierailija
16/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähtikö mies yksin matkailemaan ja sä maksat nyt yksin teidän jääkaapin?

Vierailija
17/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on ihmisillä parisuhteita!  Ihmettelen.

Vierailija
18/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vähän?

Mitä irvistelet!

Itse en saanut säästettyä juurikaan. Pieni palkka ja lapsi. Mutta niinpä vain sain koulutettua hänet,ihan kunnon ammattiin,hyväpalkkaiseen ja saa säästöön nyt hän sitten.

Ja jääkaapin säästö pikkurahoista on kiitettävää!

Mies on ääliö kun haluaisi tuhlata TOISEN rahat!

Vierailija
19/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen ostanut semmosen viidenkympin masinan ja en IKINÄ ENÄÄ tee moista virhettä. Kestiköhän pyhättömän viikon.

Ei niissä viidenkympin vehkeissä ole tajuitakaan ees.

Vierailija
20/21 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kone vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen ostanut semmosen viidenkympin masinan ja en IKINÄ ENÄÄ tee moista virhettä. Kestiköhän pyhättömän viikon.

Ei niissä viidenkympin vehkeissä ole tajuitakaan ees.

"Kerran olen". Mikä asiantuntija!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä