Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ahdistava ex-mies.

Vierailija
09.09.2013 |

Löysin reilu vuosisitten aivan ihanan miehen johon rakastuin salamana, elin tuolloin vielä näennäisen onnellista perhe-elämää nykyisin entisen mieheni kanssa, mies sai kuulla suhteestani toiseen mieheen mutta olisi antanut pettämisen anteeksi, minä kuitenkin halusin erota ja elän nyt uuden miehen kanssa omakotitalo elämää maalla. Uusi mieheni on kaikkea mitä entinen ei koskaan ollut ja olemme onnellisia. Ainoa mikä ahdistaa on entisen mieheni riippuvuus minusta, joka kerta lapsia hakiessa tai tuodessa hän muistaa kertoa kuinka rakastaa minua ja pyytää palaamaan hänen luokseen, sama laulu viikoittain tekstiviestein ja sähköpostein, kuinka saan hänet tajuamaan että elämäni on nyt t'ämän uuden miehen rinnalla enkä tule koskaan palaamaan enää vanhaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän´on kuin minä ex-vaimona. pitäiskö mun ja sun exän tavata?

Vierailija
2/4 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on lyhyt aika toipua erosta jos se tulee noin yllättäen. Myötätuntoa miehellesi, vaikka toisaalta, osittain samalla tavalla oon tehnyt itsekin, erona vaan ettei liittomme ollut edes näennäisesti onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miehesi ei sasnut aikoinaan aikaa käsitellä eroaan, vaan ero tuli hänelle  liian nopeasti, aivan kuin kyseessä olisi ollut sinun impulsiivinen mielijohteesi. Hän on ihmeissään ja hämmentynyt. 

Joskus voisi olla paikallaan miettiä myös toisen osapuolen näkökulmaa. Miksi joku käyttyäytyy niin kuin käyttäytyy, voisiko se johtua siitä, kuinka häntä kohtaan toimittiin. 

Vierailija
4/4 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali ihminen vihastuu ja kääntää selkänsä ihmiselle joka kohteli häntä huonosti, ei jää roikkumaan. AP:n ex-mies ei siis vaikuta ollenkaan tasapainoiselta.

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:27"]

Entinen miehesi ei sasnut aikoinaan aikaa käsitellä eroaan, vaan ero tuli hänelle  liian nopeasti, aivan kuin kyseessä olisi ollut sinun impulsiivinen mielijohteesi. Hän on ihmeissään ja hämmentynyt. 

Joskus voisi olla paikallaan miettiä myös toisen osapuolen näkökulmaa. Miksi joku käyttyäytyy niin kuin käyttäytyy, voisiko se johtua siitä, kuinka häntä kohtaan toimittiin. 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä