Te 166-167 cm pitkät naiset, mitä painatte?
Olen itse n 166 cm, painan nyt n 58-59 kiloa. Tavoite 55-56 eli pari kiloa pitäisi lähteä niin tuntuisi hyvältä. Entä te muut?
Kommentit (23)
En tiedä, en omista vaakaa. Todennäköisesti vähän päälle 60 kg.
Nyt 73kg ja pyrin 65kg:aan. Se on minulle hyvä paino.
Oho, olettepa te läskejä, mutta mitä muuta voi odottaa Suomi-mursuilta :(
Aasialaiset tylleröt ovat noin miljoona kertaa sievempiä ja sirompia kuin läskipallosuomalaiset :|
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset tylleröt ovat noin miljoona kertaa sievempiä ja sirompia kuin läskipallosuomalaiset :|
HV
Vierailija kirjoitti:
Mutta mursuthan ovat söpöjä. Ja pallo on hyvä muoto.
167cm 59-60kg. Isot rinnat, muuten aika pienikokoinen.
Olen hieman raskasrakenteinen ja lihaksikas 167cm/62-63kg.
Ok paino minulle. Alle 60 kg voisi mennä kitudieetillä tai ilman lihaksia.
2 kg
Ja miehiä parveilee ympärillä!!!!
167cm ja 64kg, pari kiloa olis tarkoitus laihdutella pois. Omalle vartalolle (tiimalasi) sen alle näyttää yläkroppa turhan luiselta
Olen 165 cm ja painan 56,4 kg. Tavoittelen 54 kiloa, se on minulle se parhaimmalta tuntuva paino.
81kg Olen sellainen vähän pyöreä, mutta moni mies on sanonut seksikkääksi ;) Tukevat reidet ja peppu .
Aikakin hissinnappuloita ja valokatkaisimia päivittäin.
167cm ja 62kg. Alle tämän niin rinnat katoavat ja jäljelle jää lerpattavat tyhjät nahkapussit.
Otan mielummin pienen vatsapömpän yms rinnoilla kuin täysin timmin mutta rinnattoman kropan. Silikoneista en ole kiinnostunut.
Olen 165cm ja painan 57kg. Voisin lihaksen muodossa ihan hyvinkin saada vaikka pari kiloa lisää.