Okt suunnitteilla. Onko tyhmää säästää ja jättää "master b
Eli tommonen ylellisyys, kuin vessa makkariin on piirretty kuviin. Siihen on nyt piirretty suihku, onko nyt tyhmää säästää mm. Putkivedoissa, kosteuseristeissä, laatoissa.
Tulisinko katumaan jos jätetään pois?
Jälleenmyydessä olisko hyvä kuitenkin olla?
Kph on samassa kerroksessa. Missä on suihku. 1-tasoinen talo.
Kommentit (24)
Meillä on mr br omalla kylpyhuoneella ja se on kyllä luksusta, an luopuisi. Seinän takana käytävän puolella on sitten lisäksi pikkuvessa joka on myös vieraskäytössä.
Tosin yksitasoisessa sen voisi ratkaista myös niin että kylpyhuoneeseen on käynti sekä teidän makkarista että eteisen puolelta - pitäisi nähdä piirustus niin tietäisi onnistuuko. Mutta en säästäisi tässäkohtaa! On myös myyntivaltti.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 21:25"]
Voisitteko suunnitella talon niin, että sen kerroksen kylpyhuoneeseen on suora yhteys päämakuuhuoneesta. Näin minä parhaillaan suunnittelen. Minusta on älytöntä, että talossa pitäisi olla kolme vessaa. Kaikki ne pitää pestäkin itse... Ainakin minun pitää. Ehkä ap:lla käy siivooja.
[/quote]
Hehe, meillä on 2 krs talossa 2 pikkuvessaa, kylpyhuone pytyllä masterin yhteydessä ja erikseen saunan pesuhuone. Eikä yhtään liikaa 3 hengelle!! Saman verran oli tiloja edellisessä 2 tasoisessa talossa kun kotona oli 4 lasta. Ihanaa kun ei tarvinnut tapella pesu ja pisuvuoroista!! 3 lapsen käytössä oli 1 kylpyhuone ja 1 erillinen vessa ja juuri sopivasti. Tuossa vanhassa talossa tilaa oli 162m2 mutta kannatti panostaa saniteettitiloihin!
En säästäisi tuossa kohtaa. Kuitenkin se on kokonaisbudjetissa pieni osa.
Meillä master bedroomin yhteydessä kylpyhuone/wc , pukeutumistila ja suuri parveke. Onhan siinä neliöitä jotka olisi halvemmallakin voinut tehdä mutta tämä on sitä arjen luksusta :)
Jos joudutte joskus myymään, niin silloin kaduttaa viimeistään.
Minä en jättäisi missään tapauksessa kylpyhuonetta rakentamatta.