Auttakaa minua selättämään tämä ongelma lasteni kanssa
Sama ongelma jokaikinen sunnuntai aamu. Monta kertaa sanon ei ja vetoa perustellen siihen että letut ovat epäterveellisiä ja rasvaisia eivätkä siksi sovi kasvavan lapsen terveelliseksi ja monipuoliseksi aamiaiseksi. Mutta sanoistani ja kiellosta huolimatta lapset silti ne tekevät letut itse jos minä en niitä tee eikä heitä pysäytä mikään. Ei edes se auta vaikka hankin kuiva-aine kaapin oveen lukon, jotta lapset eivät pääse kaivamaan lettuaineksia ja kokkaamaan aamiaista itse. He kuitenkin löytävät aina avaimen ja menevät sitten kaapille ja lakavat tekemään lettuja. Joka ikinen sunnuntai aamu.
Kommentit (14)
Oma-aloitteisia ja tekeviä lapsia.
Lapset on lapsia ja kiva että hääräävät keittiössä.
Ei ne kerran viikossa syötynä tapa, kun muuten on ruokavalio kunnossa. Ihana sunnuntain erikoisuus.
Lettuharmituksesta pääsee eroon Lettuvertaistukiryhmän perustamalla. Kyse on liiallisesta kontrollinhimosta. Muuten alkoi tehdä mieli lettuja.
Olet aikamoinen öykkäri ja noita.
Lapset tarvitsevat lettuja ja mansikkahilloa.
Pinaattiletut ?
Terninmaito -letut ?
Porkkanaletut ?
Veriletut ?
Nokkosletut ?
!ettujen kanssa marjoja, kaikenlaisia.....
Onhan näitä..... olet kai opettanut ?
Odotahan kuhan niillä alkaa tehdä mieli vttua ja kypää sunnuntaisin. Ei auta munalukot siihen.
Vierailija kirjoitti:
Lettuharmituksesta pääsee eroon Lettuvertaistukiryhmän perustamalla. Kyse on liiallisesta kontrollinhimosta. Muuten alkoi tehdä mieli lettuja.
Joo, minulla on jo lettutaikina turpoamassa. Jäätelön ja lakkahillan kanssa nautitaan vimpan päälle☕️. 🍦. 🍓. 🍇. 🍒. 👏🏻
Banaaniletut joissa on kaurahiutaleita ovan tavattoman nameja ja banaani korvaa sokerin. Siihen vielä rouskuvia siemeniä ja hilloa niin namskis. Syöt itsekin.
Järjestä niille parhaimpien lettujen kisa ja tykkäävät. Sinä olisit tuomari niin tekisivät taatusti terveellisiä.
Alkoikin tehdä mieli lettuja. Toivottavasti löytyy ainekset. :) Kyllä pientä herkkua saa kerran viikossa olla. Toivottavasti lapset eivät herkuttele päivittäin, pesevät hampaansa ja yleensä syövät terveellisesti? Kyllä he ovat tällöin lettunsa ansainneet. Ja oikein hienoa, jos tekevät ne itse, vähemmän vaivaa sinulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Banaaniletut joissa on kaurahiutaleita ovan tavattoman nameja ja banaani korvaa sokerin. Siihen vielä rouskuvia siemeniä ja hilloa niin namskis. Syöt itsekin.
Järjestä niille parhaimpien lettujen kisa ja tykkäävät. Sinä olisit tuomari niin tekisivät taatusti terveellisiä.
Noista kisoista saisi videon tubelle tai tiktokiin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoikin tehdä mieli lettuja. Toivottavasti löytyy ainekset. :) Kyllä pientä herkkua saa kerran viikossa olla. Toivottavasti lapset eivät herkuttele päivittäin, pesevät hampaansa ja yleensä syövät terveellisesti? Kyllä he ovat tällöin lettunsa ansainneet. Ja oikein hienoa, jos tekevät ne itse, vähemmän vaivaa sinulle. :)
90 % lähti tekemään lettuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90 % lähti tekemään lettuja
Mä sain myös kimmokkeen. Hyvä tekosyy avata yksi toissapäivänä keitetty herukka-vadelma -hillopurkki.
heheh:) jotenkin hellyttävää. Kuule lapsi tarvitsee paljonkin lettuja kasvaakseen ja saadakseen herkkua edes joskus. Olen lasten puolella :D!
Älä ainakaan kutsu poliiseja heh.