Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuro aamulla luo turvallisuuden tunnetta

Vierailija
23.08.2020 |

Mulla tukee puurosta sekä henkisesti että fyysisesti hyvä olo. Noin kuukauden olen syönyt joka aamu ja ilta ja ihmettelen miten pärjäsin aiemmin ilman.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi turvallisuuden tunnetta pitää hakea ruoasta?

Vierailija
2/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, söin aiemmin leipää (liikaa) aamupalaksi, kunnes opettelin syömään puuroa ja onhan se puuronteko omanlaisensa aamurituaali, itse kypsennän mikrossa, raejuustoa ja margariinia sekaan niin voila, maha täyttyy ja pitää nälkääkin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä. Joka-aamuinen puuro on halpa, terveellinen ja helppo toteuttaa. 

Vierailija
4/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä se, että komerossa on sopivasti kunnollisia aineksia, pitäisi riittää siihen:-)

Luitko muuten tuota aikoinaan:

https://yle.fi/uutiset/3-9818124

Vierailija
5/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro <3

Vierailija
6/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
7/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä se, että komerossa on sopivasti kunnollisia aineksia, pitäisi riittää siihen:-)

Luitko muuten tuota aikoinaan:

https://yle.fi/uutiset/3-9818124

11.9.2017 ollut se uutinen mut kai aika harva lukenut koskaan?

"Ruokavalion muutoksesta on löytynyt helpotusta sairauteen.

– Kun dieettiä oli kulunut noin kaksi kuukautta, kohtaukset loppuivat kuin seinään. Meillä meni noin puolitoista kuukautta täysin ilman ongelmia, mikä on ennätysaika, Kaisa Surakka kertoo.

– Toki kohtauksia tulee välillä edelleen, mutta ne ovat paljon lyhyempiä ja miedompia kuin ennen. Olemme myös huomanneet Aatun yleisvoinnissa ison muutoksen. Kaikki ylimääräinen väsymys on hävinnyt ja poika on tosi virkeä ja iloinen."

Mun äidiltä katosi puhe kokonaan, kun oli syönyt lasten päärynäsoseen. Kuoritaanko niihin ne hedelmät vai tehdäänkö peräti hedelmien kuorista, kun niin raju reaktio oli? Tai sitten liittyy siihen, kun elimistössä oli donepetsiiliä, jota ei olis sydänvaivojen takia koskaan antaa. Mut tosiaan, se oli aika vasta se päärynäsose, ei siis mitenkään ikivanha asia. E904 on sitä mikä niissä kuorissa on, vaikkei missään luekaan:-(

Sen verran pieleen meni, et laskevat poikkilihasjuovan (nielussa on semmonen lihas) halvaantumisen epilepsiaoireeksi ja joutui lääkitykselle. Puoli vuotta meni, ennen kuin se on saatu suurella vaivalla puolitetuksi, koska se lääke vei lihasvoimat kokonaan. Hoitopaikkajonoon piti laittaa samalla:-(

Vierailija
8/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ap hakevansa sitä? Sen sijaan hän kertoi puuron tuovan turvallisuudentunnetta.

Vierailija
9/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista!

Vierailija
10/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro on hyvää! Mulla on aamiaisena smoothie tai puuro (joko yön yli tekeytynyt raakapuuro tai mikropuuro).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan