No niin. Mark El-Zein. Mitä muistoja?
Kommentit (18)
Mun sisko heilasteli sen kanssa aikoinaan ja mun äiti oli siitä ihan täpinöissään 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tekee nykyään?
IS vuoden 2015 haastattelun mukaan asuu Espanjassa ja auttaa kodittomia. Menettänyt kiinteistöbisneksessä miljoonan.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko heilasteli sen kanssa aikoinaan ja mun äiti oli siitä ihan täpinöissään 😂
Taisi heilastella aika monen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on?
90-luvun komea libanonilainen miesmalli-kuntosaliyrittäjä. Häntä ihailivat vähän niinkuin sekä naiset että miehet, koska teki jotain kuntovideoita ja oli kovassa kunnossa.
Katso kuvat.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Erotiikkaa-tihkuvat-kuvat-50-vuotias-Tanj…
Oli muuten kohtelias tyyppi, mutta ei olisi tietenkään muuten menestynytkään Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen tyyppi oli?
Oli Tanja Vienonen vielä ,kun tuon äijän kanssa pyöri. Sit meni Karpelan kanssa naimisiin.
Tanjan kanssa poseerasivat moottoripyärällä ysärin tekonahkamuodissa
Vierailija kirjoitti:
Oli Tanja Vienonen vielä ,kun tuon äijän kanssa pyöri. Sit meni Karpelan kanssa naimisiin.
Ja vierailihan Tanja Nygårdin luona.
Olin saunassa kaksin hänen kanssaan joku 30v sitten...Kampissa oli joku kuntosali jossa kävin pari kertaa solariumissa ja sattumalta löylyteltiin samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sisko yhtään täpinöissään?
Vierailija kirjoitti:
Olin saunassa kaksin hänen kanssaan joku 30v sitten...Kampissa oli joku kuntosali jossa kävin pari kertaa solariumissa ja sattumalta löylyteltiin samaan aikaan.
Oletko nainen vai mies?
Mitäköhän tekee nykyään?