Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain tatuoidulta, eri miehille lapsia tehneeltä 30+ naiselta

Vierailija
06.09.2013 |

Kerronvielä että olen ollut yhteensä 10 vuotta kotona lasten kanssa, en ikinä vakituisessa kokoaikaisessa työsuhteessa, minulla ei ole ajokorttia. On kuitenkin yksi perussairaus. Lävistyksiäkin löytyy, kaksi kesken jäänyttä koulua ja yksi tutkinto alalta jolla ei töitä. Kysy mitä vaan, vastaan :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, ootko joku mamupatja?

Vierailija
2/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitkö lapset tekemättä jos voisit palata ajassa taaksepäin? tekisitkö erilaisia valintoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa käyttää ehkäisyä?

Vierailija
4/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mamupatja. Enkä jättäisi lapsia tekemättä. Tatuoinnit varmaankin jättäisin tekemättä jos nyt valitsisin. Kävisin lukion loppuun.

Ap

Vierailija
5/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ja käytän ehkäisyä, lapset ihan suunniteltuja

Ap

Vierailija
6/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä noista luettelemistasi asioista ovat sellaisia, jotka mielestäsi voisivat  ventovieraissa ihmisissä halun kysyä sinulta jotakin?

Mikä sinussa on kiinnostavaa?

Oliko sinulla tylsää kun teit avauksen? Miksi?

Vierailija
7/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on, siksi tein avauksen. Vähän väliähän täällä joku tekee aloituksen että kysy jotain :) Nuo asiat mitä mainitsin taitaa herättää tietyn mielikuvan ihmisestä. Tämä on kiinnostavaa.

Ap

Vierailija
8/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista eläkettä tulet nauttimaan, ei koulutusta, ei palkkatuloja? Häiritseekö sinua ikuinen köyhyys?

Vierailija
9/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nykyään olla  naimisissa mun ex-mieheni kanssa. Onnea teille! :D

Vierailija
10/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin moniruokainen miesten suhteen? ETkö tunnista hyvää elinikäistä kumppania hetken huvista?Vai lineekö vika sittenkin vain sinussa.

Vierailija
11/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ole huvittavaa millä perusteilla ihmiset tekee johtopäätöksensä.. Oon kuin sä, mut erotuksella, että olen töissä. Siellä mua pidetään tehokkaana ja monilahjakkaana. Vastuuta ropissu reippaasti. Kukaan ei tiedä, että olen tatuoitu ja lapset eri isille :D

Ei ne kyl tiedä sitäkään, et mullakin perussairauksia ja lusmimistausta, jonka hienosti naamioin kotiäitiydeksi...

Vierailija
12/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottaisi tatuointeja jos saisit "mennä taaksepäin"? Millaisia tatuointeja sulla sitten on?

Vierailija
13/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisenä otit ensimmäisen tatskan? Millaisia sulla on? montako? Missä?

Vierailija
14/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Juu oletuksia oletuksia!

En ole  köyhä kuitenkaan, töitä olen tehnyt vaikka en vakituisia tai kokoaikaisia ;) Eläkesäästämisenkin olen jo aloittanut.

Lapsia on siis kahden miehen kanssa joista toisen kanssa olen liitossa edelleen. Tatuoinnit on pieniä, ei missään naamassa tms mutta kuitenkin saa miettiä miten ne pysyy piilossa mikäli tilanne vaatii.

Mua kovasti huvittaa kun täytän monet luuseri-wt-kriteerit mitä täälläkin listataan mutta oikeasti olen ihan muuta.

Ap

Vierailija
15/15 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eka tatuointi tehtiin kun olin 18.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän