Kysy jotain tatuoidulta, eri miehille lapsia tehneeltä 30+ naiselta
Kerronvielä että olen ollut yhteensä 10 vuotta kotona lasten kanssa, en ikinä vakituisessa kokoaikaisessa työsuhteessa, minulla ei ole ajokorttia. On kuitenkin yksi perussairaus. Lävistyksiäkin löytyy, kaksi kesken jäänyttä koulua ja yksi tutkinto alalta jolla ei töitä. Kysy mitä vaan, vastaan :)
Kommentit (15)
Jättäisitkö lapset tekemättä jos voisit palata ajassa taaksepäin? tekisitkö erilaisia valintoja?
En ole mamupatja. Enkä jättäisi lapsia tekemättä. Tatuoinnit varmaankin jättäisin tekemättä jos nyt valitsisin. Kävisin lukion loppuun.
Ap
Osaan ja käytän ehkäisyä, lapset ihan suunniteltuja
Ap
Mitkä noista luettelemistasi asioista ovat sellaisia, jotka mielestäsi voisivat ventovieraissa ihmisissä halun kysyä sinulta jotakin?
Mikä sinussa on kiinnostavaa?
Oliko sinulla tylsää kun teit avauksen? Miksi?
Tylsää on, siksi tein avauksen. Vähän väliähän täällä joku tekee aloituksen että kysy jotain :) Nuo asiat mitä mainitsin taitaa herättää tietyn mielikuvan ihmisestä. Tämä on kiinnostavaa.
Ap
Millaista eläkettä tulet nauttimaan, ei koulutusta, ei palkkatuloja? Häiritseekö sinua ikuinen köyhyys?
Taidat nykyään olla naimisissa mun ex-mieheni kanssa. Onnea teille! :D
Miksi olet niin moniruokainen miesten suhteen? ETkö tunnista hyvää elinikäistä kumppania hetken huvista?Vai lineekö vika sittenkin vain sinussa.
Eiks ole huvittavaa millä perusteilla ihmiset tekee johtopäätöksensä.. Oon kuin sä, mut erotuksella, että olen töissä. Siellä mua pidetään tehokkaana ja monilahjakkaana. Vastuuta ropissu reippaasti. Kukaan ei tiedä, että olen tatuoitu ja lapset eri isille :D
Ei ne kyl tiedä sitäkään, et mullakin perussairauksia ja lusmimistausta, jonka hienosti naamioin kotiäitiydeksi...
Miksi et ottaisi tatuointeja jos saisit "mennä taaksepäin"? Millaisia tatuointeja sulla sitten on?
Minkäikäisenä otit ensimmäisen tatskan? Millaisia sulla on? montako? Missä?
AP tässä. Juu oletuksia oletuksia!
En ole köyhä kuitenkaan, töitä olen tehnyt vaikka en vakituisia tai kokoaikaisia ;) Eläkesäästämisenkin olen jo aloittanut.
Lapsia on siis kahden miehen kanssa joista toisen kanssa olen liitossa edelleen. Tatuoinnit on pieniä, ei missään naamassa tms mutta kuitenkin saa miettiä miten ne pysyy piilossa mikäli tilanne vaatii.
Mua kovasti huvittaa kun täytän monet luuseri-wt-kriteerit mitä täälläkin listataan mutta oikeasti olen ihan muuta.
Ap
Niin ja eka tatuointi tehtiin kun olin 18.
ap
jaa, ootko joku mamupatja?