Anoppi ei reagoinut...
..kun paljastin poikansa käyttävän fyysistä väkivaltaa. Kerroin kuristelusta ja tönäisyistä. Ja mitä tekee mies? Menee äidin viereen ja katsoo mua kuin halpaa ja sanoo että keksin kaiken omasta päästäni..Rupesin itkemään ja mies sanoo että näyttelen.
Ja kaikki on totta, en vain ole kertonut muille.
Kysymys naisille: jättäisittekö miehen joka käyttäytyy näin todella rumasti??
Kommentit (20)
En olisi koskaan mennyt yksiin tuollaisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:20"]
Olipa helposti tunnistettava perjantaitrolli.
[/quote]
Miksi niin? Tällästäkö täällä on? Jos jtk kirjoittaa miksi se luokitellaan joksikin trolliksi?
Takoituksenani oli hakea vastauksia naisilta, koska tilanne on tosi hankala tollasen miehen kanssa.
Kyllä. Jättäisin miehen joka käyttää fyysistä ja henkistä väkivaltaa. En ymmärrä miksi edes kysyt.
Kiitos..Mietin vain miten se kävisi helpoimmin, koska pelkään pahoin, ettei lähtö onnistu noin vain, vaan pitää lähteä salaa. Mies rupeaa karjumaan jo pelkästä ajatuksesta että lähden...Olen ollut normaalissa parisuhteessa mutta tämä ei sitä ole, tiedän sen.
Jos et ole trolli, niin tiedät tasan tarkkaan mitä tehdä. Avaa tili tai säästä rahaa vaikka äitisi tilille. "Siivoa" kotinne, mutta todellisuudessa käyt läpi tavarat mitkä ovat sun ja laitat ne nin, että ne on helppo pakata tai jopa pakkaat osan varastoon ja sanot ettet tee niillä mitään. Sen jälkeen hankit asunnon ja muutat sinne, kun miehesi on poissa. Et palaa mihinkään palavereihin, joissa miehesi lupaa muuttua. Se on kerrasta poikki.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:35"]
[/quote]
Miksi niin? Tällästäkö täällä on? Jos jtk kirjoittaa miksi se luokitellaan joksikin trolliksi?
Takoituksenani oli hakea vastauksia naisilta, koska tilanne on tosi hankala tollasen miehen kanssa.
[/quote]
Miksi sä edes kysyt näin typerää juttua? Lähde, mene jo! Kiireesti!
Eihän tuota tarvitse edes miettiä, lähtö HETI ( vaikka omien vanhempien luokse kunnes saat oman asunnon).
Lapsia ei ole onneksi siitä.
No missä pitäisi kysyä?Psykologilta?Psykiatrilta? Ennekin olen kyllä hoidellut asiat oman pääni mukaan ja kaiketi teen nytkin, tässä hommassa on jotain mitä ei oikein tiedä mitä se on, entinen avioliittoni oli loistava tähän verrattuna, mies ei ollut ihan näin kuuman sorttinen.
Vanhempani ovat kuolleet ja oma kotikunta on satojen kilometrien päässä.
No, jos ennen joulua pääsisi pois, ei tänne oikeastaan kannata jäädäkään, töitäkin on vain joskus, nytkin.
Mutta on tässä puolensakin jos haluan äkkiä pois, tili ei oo tyhjillään onneksi.
Kiitos kaikille vstanneille.
Yritä hoitaa itsesi pois mahdollisimman pian, kuulostaa siltä ettet ole turvassa kotonasi.
Miksi anopille ryhdyit urputtamaan? Miehen kanssa sinun pitää asiasi selvittää, ei miehen äidin. Miksi osa aikuisista kuvittelee, että ihmissuhteet hoidetaan välimiehen avulla.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:35"]
[/quote]
[/quote]
No kuule, sullahan on selvästi tosi hieno mies ja puoliso! Ihan normaaliin parisuhteeseen kuuluu puolison kuristaminen säännöllisesti, kyllähän jokaisen sen tietää.
Siksi anoppikaan ei reagoinut. Luuli että kerroit vain peruskuulumiset.
eihän tähän auta kuin av:n legenda eli JSSP
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 15:45"]
eihän tähän auta kuin av:n legenda eli JSSP
[/quote]Olen vain kuulut JSSAP:sta, mikä JSSP on?
JSSAP = jätä se sika, ansaitset parempaa.
Joo tuo anoppijuttu saa tämän kuulostamaan trollilta. Mitä väliä jollain anopilla on silloin jos mies kuristaa? Joku järki tähänkin kuvioon, ja hanki ihan välittömästi apua, turvakodit on keksitty.
vaikka tämä on trolli niin silti monelle oikeaa elämää. Oma perheeni ei uskonut kun mieheni hakkasi minua. Enkä uskaltanut lähteä, kun ei ollut ketään joka tuki kaikki vai sanoivat, että olen vastuuton enkä osaa sitoutua