Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tapausta tiedät, että ICE numeroon on soitettu?

Vierailija
06.09.2013 |

en yhtään

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mihin?

Vierailija
2/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta. Aina aiheesta ja oikeasti tarpeeseen.

sh, työskentelen ensiavussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedän.

Vierailija
4/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle voisin esittää vastakysymyksen, että montako saiurauskohtauksen tai onnettomuuden uhria ylipäätään tiedät, ja vielä sellaisia, joiden uhrit eivät ole itse pystyneet antamaan mitään tietoja itsestään?

Jos tähän ei vastaa ensihoitaja tai ambulanssinkuljettaja tms., niin vastaus lienee nolla. Silti se ei tarkoita, etteikö tällaista tapahtuisi.

Vierailija
5/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdetään siitä, että en tiedä ketään joka olisi joutunut vakavaan onnettomuuteen. Eli en yhtään. Mutta varmasti ensiavun ihmisillä on kokemusta

Vierailija
6/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 12:59"]

Nii mihin?

[/quote]

In Case of Emergency=hätätilanne. Siis kännyssä pitäisi olla ICE-alkuinen nimi, jotta hätätilanteessa pelastushenkilökunta, poliisi tms. tietää minne soittaa ja tiedottaa tilanteesta. Minulla on puhelimessa ICE-alkuisena tietysti mieheni nimi ja hänellä minun.

Ap:lle: en tiedä yhtään tapausta vielä.

Vierailija
7/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä Jeesus...pakkomielteitä on monenlaisia. Tänään, kun lähdet iltakävelylle käy kysymässä tätä samaa vaikka palolaitoksen tai terveyskeskuksen henkilökunnalta. Voit samalla pyytää keskusteluapua...

Vierailija
8/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toimin järjestyksenvalvojana ja olen soittanut kymmeniä kertoja ICE-numeroon. Nimittäin kun festareilla tuodaan kadonnut kännykkä, ICE on se eka kontakti johon soitan ja kerron että on löytynyt tällainen ja sen löytää paikasta x.

Vierailija
9/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Lukeekohan ne puhelimen räplääjät viestejä ja katsovatkohan kuvia puhelimesta? Kannattaakohan pippelikuvat poistaa kaiken varalta...

Vierailija
10/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kun poikamme jäi auton alle. Osasivat soittaa minulle, eikä etä-äidille.

Vierailija
11/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse soittanut tajuttoman tuntemattoman nuoren ICE numeroon. T. Lääkäri

Vierailija
12/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kolme. Kaikissa sattui sairaskohtaus ihmisen ollessa lenkillä. Yksi näistä kerroista oli äitini (sai  aivohalvauksen), toinen paras ystäväni (elämänsä ensimmäinen epilepsiakohtaus ja kyllä, tiedän hänen sairauksistaan juuri siksi että hän halusi minut ice merkinnän taakse) ja kolmas oli mieheni..
Ja koska he olivat lenkillä, ei heillä ollut lompakoita tai passeja mukanaan.

Vierailija
13/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karran on soitettu  mulle, kun lapsen puhelin oli hukkunut . Soittavat sitrten ICE koodin mukaisesti minulle.

Vierailija
14/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on perinteinen jankkaaja, kysyy jotain, saa ihan hyviä vastauksia perusteluineen jotka ei miellytä häntä, joten hän jatkaa jankkaamista. Tässäkin on tullut hyviä esimerkkejä, kuten tuo festarijuttu. Usko jo, että se ICE-numero on ihan järkevä homma, se että et vielä ole sitä tarvinnut ei tarkoita ettetkö vielä tarvtisisi.

Vierailija
15/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvaan kännykkään taitaa päästä noin vaan yhteystietoja etsimään, joten turha tuollainen ICE-numero. Eiköhän ne omaiset täydy etsiä muuta kautta.

Vierailija
16/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin aika harvaan? En ole tavannut urallani kuin pari puhelinta, joissa on näyttölukitus. Sitten se puhelin on viety vain löytötavaroihin. t. se järkkäri

Vierailija
17/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle soitettiin cittarin infosta. Parkkihallin lattialta oli löytynyt mun puhelin. Oltiin vielä kaupassakin.

Kiitos löytäjälle kuka oletkin!

Vierailija
18/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:16"]

Ap on perinteinen jankkaaja, kysyy jotain, saa ihan hyviä vastauksia perusteluineen jotka ei miellytä häntä, joten hän jatkaa jankkaamista. Tässäkin on tullut hyviä esimerkkejä, kuten tuo festarijuttu. Usko jo, että se ICE-numero on ihan järkevä homma, se että et vielä ole sitä tarvinnut ei tarkoita ettetkö vielä tarvtisisi.

[/quote] Missä ap on jankannut?

Vierailija
19/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelimessa ihmisiä ICE-koodilla ja lisäksi pyöräilykypärän sisällä on tarra, johon olen kirjoittanut ICE-kontaktit (ja nimeni, henkilötunnukseni ja veriryhmäni), koska pyörälenkillä ei ole mukana henkkareita tai puhelinta.

Vierailija
20/23 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 13:16"]

[/quote] Missä ap on jankannut?

[/quote]

Ties kuinka monessa aloittamassaan ICE-koodi -aiheisessa ketjussa tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän