Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet miehestä, joka pitää pienirintaisista naisista?

Vierailija
06.09.2013 |

Vai ajatteletko mitään?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys. En ajattele mitään. Aikuisena ihmisenä ymmärrän, että jotkut tykkäävät jostain, josta toiset taas eivät tykkää.

Vierailija
2/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kuin ajattelisin miehestä, joka ei pidä oliiveista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että osa niistä jopa päätyy naimisiin niiden pienirintaisten kanssa. Kokemusta on.

Vierailija
4/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies.

Vierailija
5/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin ylipäätään ihmeellisenä sitä, että mies valitsisi naisen rintojen perusteella (oli sitten isot tai pienet). Kuka sellaisen kumppaniksi haluaisi päätyä? Eiköhän se ole kokonaisuus, tunteet, luonne ym. mikä ratkaisee ihmisillä nämä asiat yleensä.

Vierailija
6/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että, pitää sillä pienirintaisia naisia on paljon.

Vierailija
7/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 10:55"]

Pitäisin ylipäätään ihmeellisenä sitä, että mies valitsisi naisen rintojen perusteella (oli sitten isot tai pienet). Kuka sellaisen kumppaniksi haluaisi päätyä? Eiköhän se ole kokonaisuus, tunteet, luonne ym. mikä ratkaisee ihmisillä nämä asiat yleensä.

[/quote]

Toisaalta onhan seksuaalisuuskin osa parisuhdetta, ja jos toisen vartalonmuodon kokee hyvin epäkiinnostavaksi siinä mielessä, kyllä se suhdetta haittaa. Minut on kerran jätetty koska olen kurvikas, ja mies taas tykkäsi hoikista poikamaisista kropista, ei kuulemma pystynyt vaan kiihottumaan niin muodokkaasta naisesta (lihava en ollut). Minkäs sille sitten voi, en minä itsekään ihan kaikenlaisista mukavista miehistä siinä mielessä syty.

Vierailija
8/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisi en ajattelisi mitään mutta nyt ajattelen, että hei! Mähän tykkään pienirintaisista Naisista :) Olette ihania ja rakastan teitä :)

Vierailija
9/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itsestäni vaikka mitä asioita. Mutta en ajattale yhtään mitään muista miehistä, jotka pitävät pienistä rinnoista.

Miksi näitä "mitä ajattelet"-aloituksia pitää pukata joka asiasta. Ihmiset ovat erilaisia ja ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat jostain asiasta. Meidän perheessä tehdään asiat niin kuin itse valitsemme ja jos se aiheuttaa suurta tuskaa jollekin toiselle, niin pysyköön poissa. Elämä on sen verran lyhyt aika, ettei jaksa käyttää energiaa muiden murheisiin...

Vierailija
10/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitatko nimenomaan meistä, joka pitää naisesta, jolla on pienet rinnat, vai joka pitää siitä, että naisella on pienet rinnat? Nuohan eivät todellakaan tarkoita samaa....

Minä olen pienirintainen ja oletan mieheni pitävän minusta. En silti usko, että hän olisi pitämättä minusta, vaikka minulla olisi isommat rinnat, tai että hän pitäisi minusta enemmän, jos minulla olisi isommat rinnat. En usko, että rintojen koolla ylipäätään on mitään tekemistä sen kanssa, pitääkö joku mies naisesta vai ei.

Mutta luulisin, että mies pitää isommista rinnoista kuin minun, jos hänen pitäisi miettiä vain sitä, minkälaisista rinnoista hän pitää. Mutta mielummin käsittääkseni pienet rinnat kuin valtavat "utareet", ei häntä siis mitkään jättitissit kiinnosta, on kuulema enemmän "peppumies".

Niin ja minä en oikeastaan ole kiinnostunut siitä, minkälaisista rinnoista miehet pitää, en määrittele miehiä sen perusteella mitenkään eikä asia herätä minussa mitään mielipiteitä tai suuria tunteita.

Vierailija
11/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 11:00"]

[/quote]

Peukutin alaspäin, koska tässä oli juuri taannoin keskustelu "että" sanasta ja pilkun paikasta ja tässä se on päin honkia

Vierailija
12/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän homoa mutta ei se haittaa. Senkö halusit kuulla?

Vierailija
13/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 11:00"]

[/quote]

Peukutin alaspäin, koska tässä oli juuri taannoin keskustelu "että" sanasta ja pilkun paikasta ja tässä se on päin honkia

[/quote]

Tekis mieli peukuttaa sua alaspäin, sillä tuommonen pilkun nussiminen tekee tästä palstasta ikävän.

Vierailija
14/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitään..ja onkohan niitä edes, sellasii teinipoikii kai ne on!

En kyllä tiedä yhtään miestä joka vastustaa kunnollisen kokoisia rintoja.

Vierailija
15/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 11:45"]

[/quote]

Heh. Itse kyllä tiedän useammankin miehen, joita ei kiinnosta isot tissit. Ovat kuulemma ahdistavia ja tiellä. Oma mies joskus sanoi, että hänelle ei naisten tissien koko ole sitten teinivuosien merkannut mitään.

Vierailija
16/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 11:45"]

[/quote]

Jaa, eikö just niitä teinipoikia nimenomaan kiinnosta ne jättidaisarit? Miehet on sitten asia erikseen.

Vierailija
17/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloittaja haluaa kuulla, että kyseessä olisi jonkun mielestä piilopedofiili.

Vierailija
18/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi imetyksestä isot, ei roikkuvat tissit ja mies ei enää suostu edes koskemaan, näytänkin lihavammalta kuin ennen. Voi kun saisi pienet rinnat takaisin.

Vierailija
19/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes heti huomaa katsoa tissejä.

Ensin katson persettä ja jalkoja. Jos ei ole niitä, niin sitten tissejä.

Jos ei ole niitäkään, on parempi olla hyvät silmät ja hiukset.

Jos nekin on huonot, kävelen ohi ja unohdan mitä en nähnyt.

Vierailija
20/30 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän isoja rintoja fanittavia miehiä joko äitinsä tissinvieroituskuurin käymättöminä tai sellaisina jotka haluaisivat itse olla salaa naisia ja jotain maatalon emäntiä tai lehmiä ;DDD