Mihin sinua sattuu tällä hetkellä?
Kommentit (32)
Kurkku on helkkarin kipeä, samoin sektiohaava. Hammastakin särkee.
Vihloo virtsaputkea pissaamisen jälkeen. Tämä vaiva ollut jo vuosia, on testattu tippurit, klamydiat ja perustulehdukset vaan ei löydy mitään. Silti aina pissaamisen jälkeen 10 min kovia kouristuksia, ja ne on pahempia jos virtsa on väkevää vähäisen juomisen takia.
silmiä särkee av:n tuijottelu ja sormia särkee av:lle kirjoittelu
No, jos suoraan sanotaan, niin pimppiin :( Olin sokeroinnissa ja jostain syystä tällä kerralla sattui kovasti ja on edelleen arkana paikat. Onneksi mä voin syyttää tästäkin miestä, se helpottaa vähän :)
Sydämeen. Mies jätti minut ja kolme lastansa
Sydämeen sattuu, kihlattuni haluaa erota.
Päästä varpaisiin kuten joka päivä. En ehkä osaisi olla kivuttomana.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:37"]
No, jos suoraan sanotaan, niin pimppiin :( Olin sokeroinnissa ja jostain syystä tällä kerralla sattui kovasti ja on edelleen arkana paikat. Onneksi mä voin syyttää tästäkin miestä, se helpottaa vähän :)
[/quote]
Muru?
Vatsaan. Mulle laitettiin kierukka tänään.
Takareiteen sattuu hiukan. Lisäksi olkapäähän ja sormien ja ranteiden niveliin. Silmät karvastelevat kun niitä liikuttaa. Sitten kun vähän liikkuu ja pyörittelee hartioita, niin hartioihin sattuu. Alavatsaankin sattuu koska on menkat. Varpaita heilutellessa tuntuu yksi varpaan nivel kipeältä.
t. nimim. vanhaksi ei ole tulemista
Päätä särkee ja kun kävelen niin polveen, rasittui tunnin juoksulenkistä, samoin varpaat kipeät, eli huonot lenkkarit syynä.
sahasin puuta kunnes vahingossa peukaloni irtosi. Se putosi maahan. Sitä sattui vaikka oli irti. Luin jostain että peukalolla on aivot ja se elää! Nyt se on kaatopaikalla ja tunnen sen!!!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:35"]
silmiä särkee av:n tuijottelu ja sormia särkee av:lle kirjoittelu
[/quote]
Kauan oot ollut täällä?
Periaatteessa ihan joka niveleen. Mulla on joku "sairaus" jota ei ole löydetty. tutkittu on..
Aamulla on kaikkein karmeinta, ekat askeleet kun ottaa noustua, vaikee ollenkaan päästä eteenpäin. Kaikki tippuu kädestä, kun ei ole puristusvoimaa ja sitten on jotenkin kamalan kömpelö. Parin tunnin päästä ja särkylääkkeiden avulla pikkasen parempi olo.
Sitten mulla on krooninen migreeni, eli joka pv särkee päätä. Alan olla aika väsynyt tähän jatkuvaan kipuun :(
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 00:21"]
Periaatteessa ihan joka niveleen. Mulla on joku "sairaus" jota ei ole löydetty. tutkittu on..
Aamulla on kaikkein karmeinta, ekat askeleet kun ottaa noustua, vaikee ollenkaan päästä eteenpäin. Kaikki tippuu kädestä, kun ei ole puristusvoimaa ja sitten on jotenkin kamalan kömpelö. Parin tunnin päästä ja särkylääkkeiden avulla pikkasen parempi olo.
Sitten mulla on krooninen migreeni, eli joka pv särkee päätä. Alan olla aika väsynyt tähän jatkuvaan kipuun :(
[/quote]
nivelreumaa onko tutkittu?
Mua särkee alimpiin oikeisiin kylkiluihin, on jomottanu kaksi viikkoa ja vihlonu jos kierrän ylävartaloa tai pidän kättä ylhäällä. Kompastuin ja löin luuni kuntopyörän ohjaussarveen, on varmaan luukalvoilla kunnon ruhje kun ei mene ohi.
Ei fyysistä kipua mutta henkistä.
Näinä hetkinä sitä toivoisi, että olisi kuollut (ja ei, en kaipaa sääliä, kunhan purin ajatukseni tänne).
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 23:32"]
Täällä särkee päätä.
[/quote]
Sielua särkee ajoittain, tosin vaimeammin ja lyhytkestoisemmin kuin ennen. Nytkin hieman otsaa kurtistaa, kun sielun särkyneet reunat yrittää asettua vierkkäin, mutta hiertävät ikävästi toisiaan vasten, eikä ehjää tule koskaan.
T: optimisti